Egyre népszerűbbek a Hyundai luxusautói Amerikában
A Hyundai csoport által gyártott luxusautók piaci
részesedése most először emelkedett 10 százalék fölé az Egyesült Államokban,
amely jórészt a Genesis nagylimuzin iránti erős keresletnek köszönhető.
Az Autodata legfrissebb kimutatása szerint a Hyundai az
ellső negyedév során összesen 7 566 Genesist, Equust és K900 prémium
limuzint értékesíttett az Egyesült Államokban, amely 106 százalékos növekedésnek
felel meg, így pedig piaci részesedésük eléri a 10,4 százalékot a szegmensben. Az
említett három modell az elmúlt év azonos időszakában csak öt százalékos részesedést
szerzett, míg az autógyártók összességében az amerikai piac 7,9 százalékát
birtokolták tavaly.
Az amerikai piacra tavaly áprilisban érkezett Genesis jelentős
szerepet játszott ebben a növekedésben, hiszen csak ebből a modellből 6 656
példány kelt el idén január és március között, vagyis 251 százalékkal több,
mint egy évvel korábban. Ezzel az eredményével a Hyundai limuzinja az eladási
ranglista harmadik helyére lépett előre a BMW 5 és a Mercedes E osztálya
mögött. A Genesis mellett szinte eltörpül az Equusból értékesített 641 db,
illetve a K900 269 darabos eredménye.
Forrás: chosun.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!