Nem keresik a Hyundai luxusautóját
Az importmárkák előretörésével egyidejűleg a Hyundai Motor
zászlóshajójának tekinthető Equus modell koreai kereslete jelentősen
visszaesett az utóbbi időkben.
A Hyundai éppen a hazai piacán, Dél-Koreában szenved
leginkább az Equus modelljével, hiszen annak értékesítési darabszámai több,
mint negyedével estek vissza, mivel az erősödő importmárkák kínálata egyre
szélesebb és egyre elérhetőbbé válnak.
A Hyundai nemrég közzétette, hogy a luxusszedán értékesítési
eredményei 28,1 százalékkal estek vissza az idei év első négy hónapjában,
vagyis 2 608 új Equust vásároltak idén Dél-Koreában.
A márka az Equus 2009. márciusi bemutatóját követően egészen
2011-ig éves szinten több mint 10 ezer példányt adott el az autóból. Miután
2012 végén megjelent a modell ráncfelvarrott változata, az eladások 2013-ban 12 725-re
emelkedtek. Ezek után tavaly azonban már csak 8 487 Equus talált gazdára
Koreában.
Iparági szakértők szerint az értékesítési eredmények
csökkenése mögött egyértelműen az importmárkák növekvő népszerűségének köszönhető.
A Hyundai pedig bízik abban, hogy a még idén megjelenő harmadik generációs
Equus segítségével sikerül megfordítani a trendet és újra többen választják
majd a hazai modellt.
Forrás: english.chosun.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!