Neuville jövőre is a Hyundainál versenyez


Thierry Neuville a Portugál-rali sajtótájékoztatóján bejelentette, hogy a híresztelésekkel ellentétben 2016-ban is a Hyundai csapatával áll majd rajthoz.

Az M-Sport vezetője, Malcolm Wilson korábbi nyilatkozatai alapján sokat arra számítottak, a belga ralitehetség az év végével felbontja a Hyundaijal kötött megállapodását és jövőre már új csapatával versenyez majd a WRC-ben.  

Ezt Neuville határozottan cáfolta és kijelentette, továbbra is a Hyundainál képzeli el jövőjét. „Azt hiszem , az utóbbi napokban elég egyértelmű voltam. Természetesen jövőre is a Hyundainál maradok. Már két éve vagyok együtt a csapattal, akikkel közösen dolgozunk valamin” – mondta Neuville Portugáliában, az idei WRC ötödik állomásán.  


„Lehet, hogy hosszabb ideig tartott és bonyolultabb is volt, mint arra számítottunk, de úgy tűnik, a jövő 2016-ban fényesebb lesz. jön az új autó, mi pedig nagy reményeket fűzünk hozzá. Mindig szerettem Malcolmmal beszélgetni és bármikor hívhat, amikor csak akar. Sok mindent megvitathatunk.”  

Eközben Wilson is megszólalt az ügyben és kijelentette, hogy szavait félreértelmezték. „Nem csináltam titkot ebből: fantasztikus évünk volt Thierryvel, amíg velünk volt, én pedig csak annyit mondtam, hogy ha lenne mögöttünk gyártó, akkor megpróbálnánk visszacsábítani magunkhoz”- tisztázza a helyzetet. „Nem ismerem a helyzetét, de nekünk remek munkát végzett és ki ismerheti a jövőt…”


Wilson azt is elárulta, nemcsak Neuville az, akit esetleg megkeresne, hanem bárki jöhetne. Azt is kijelentette, nem kíván nyomást gyakorolni jelenlegi csapatára, Elfyn Evansra és Ott Tanakra.

Forrás: crash.net

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei