Európai díjat kapott a Hyundai digitális szalonja
Az Automotive News Europe (ANE) Birminghamben megrendezett idei
konferenciáján a Hyundai leginnovatívabb kereskedése, a Rockar Hyundai digitális
boltja nyerte a L.E.A.D.E.R. (Európai Autóipari Fejlesztés, Kiválóság és
Kutatás Vezetői) díját.
A 2015-ös L.E.A.D.E.R díjjal az ANE bírái és zsűrije
elismerte a kenti Bluewater bevásárlóközpontban található Rockar Hyundai valóban
innovatív autóértékesítési módszereit. A zsűri kiemelte: „A Rockar Hyundai online
és az üzletben is teljes mértékben megszünteti azokat az autóvásárlással
kapcsolatos szorongásokat, amelyeket a vevő egy hagyományos kereskedésben
érezne. A 24 órás vásárlási lehetőséggel az ügyfelek otthonukból intézhetik az
autóvásárlással kapcsolatos ügyeiket. Ez teljes digitális élményt ad, nincs
alkudozás, az autót pedig az ügyfél ajtaja elé szállítják ki.”
„Nagyon örülök annak, hogy a Rockar Hyundai innovatív elképzelését
egy ilyen előkelő ipari díjjal jutalmazták” – mondja Tony Whitehorn, a Hyundai
Motor UK elnök-vezérigazgatója. „A Rockar Hyundai szembemegy a meglévő
autóvásárlási modellel, mert odaviszi a terméket, ahol a vásárló van. A hagyományos
kereskedések persze továbbra is fontos szerepet játszanak az autóvásárlásban és
a tulajdonosi élményben egyaránt. Ennek ellenére ez az egyedi online és üzleten
belüli opció egy újabb választási lehetőséget ad az ügyfélnek, amelynek
segítségével az alkalmazkodik a zsúfolt és folyamatosan változó életstílushoz.”
„Valódi megtiszteltetés, hogy megkaptuk a L.E.A.D.E.R díjat
az Automotive News Europetól” – mondja Simon Dixon, a Rockar alapítója és
vezetője. „A Rockar minden olyan előítélettel szembeszáll, amely alapján egy
autóvásárlásnak és autóeladásnak történnie kellene, ezért fantasztikus, hogy
elismerték. Már több mint százezren látogattak el a Hyundai üzletébe a
Bluewaterben, amióta fél éve megnyitottunk. Ha a Rocakr eddigi sikereit nézem,
tisztán látszik, hogy az autóvásárlás történelmi megközelítésének
megváltoztatása előremutató elgondolást eredményezett.”
A 2014 novemberében elindított Rockar Hyundai a világ első
autóipari digitális vásárlási élményét kínálja, amely teljesen új
megközelítésben tárja az ügyfelek elé az új autó vásárlásának folyamatát és így
azt kínálja, amire a modern, kényelmes vásárlóknak szüksége van.
A Hyundai és a Rockar.com együttműködésével létrejött Rockar
Hyundai digitális kereskedés valódi vásárlóközpontú élményt nyújt azzal, hogy a
látogatók beszámíthatják régi autójukat és vásárolhatnak egy új Hyundait –
készpénzért vagy többféle finanszírozási csomagban – mindezt pedig az egér
egyetlen kattintásával jóváhagyhatják. A látogatók a hét minden napján, a nap
24 órájában otthonukból vagy irodájukból számítógépen, tableten vagy akár
okostelefonon keresztül is intézhetik ügyeiket. Az „alku nélküli” árazás
szerint mindenki ugyanannyit fizet és a vásárlás folyamán az ügyfélnek egyszer
sem kell beszélnie senkivel, ha nem azt.
Az online Rockar Hyundai támogatására egy fizikailag is
létező üzlet nyílt a Kentben található Bluewater bevásárlóközpontban, ahol
évente 27 millióan vásárolnak.
Forrás: hyundaipressoffice.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!