Európai díjat kapott a Hyundai digitális szalonja


Az Automotive News Europe (ANE) Birminghamben megrendezett idei konferenciáján a Hyundai leginnovatívabb kereskedése, a Rockar Hyundai digitális boltja nyerte a L.E.A.D.E.R. (Európai Autóipari Fejlesztés, Kiválóság és Kutatás Vezetői) díját.

A 2015-ös L.E.A.D.E.R díjjal az ANE bírái és zsűrije elismerte a kenti Bluewater bevásárlóközpontban található Rockar Hyundai valóban innovatív autóértékesítési módszereit. A zsűri kiemelte: „A Rockar Hyundai online és az üzletben is teljes mértékben megszünteti azokat az autóvásárlással kapcsolatos szorongásokat, amelyeket a vevő egy hagyományos kereskedésben érezne. A 24 órás vásárlási lehetőséggel az ügyfelek otthonukból intézhetik az autóvásárlással kapcsolatos ügyeiket. Ez teljes digitális élményt ad, nincs alkudozás, az autót pedig az ügyfél ajtaja elé szállítják ki.”

„Nagyon örülök annak, hogy a Rockar Hyundai innovatív elképzelését egy ilyen előkelő ipari díjjal jutalmazták” – mondja Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója. „A Rockar Hyundai szembemegy a meglévő autóvásárlási modellel, mert odaviszi a terméket, ahol a vásárló van. A hagyományos kereskedések persze továbbra is fontos szerepet játszanak az autóvásárlásban és a tulajdonosi élményben egyaránt. Ennek ellenére ez az egyedi online és üzleten belüli opció egy újabb választási lehetőséget ad az ügyfélnek, amelynek segítségével az alkalmazkodik a zsúfolt és folyamatosan változó életstílushoz.”


„Valódi megtiszteltetés, hogy megkaptuk a L.E.A.D.E.R díjat az Automotive News Europetól” – mondja Simon Dixon, a Rockar alapítója és vezetője. „A Rockar minden olyan előítélettel szembeszáll, amely alapján egy autóvásárlásnak és autóeladásnak történnie kellene, ezért fantasztikus, hogy elismerték. Már több mint százezren látogattak el a Hyundai üzletébe a Bluewaterben, amióta fél éve megnyitottunk. Ha a Rocakr eddigi sikereit nézem, tisztán látszik, hogy az autóvásárlás történelmi megközelítésének megváltoztatása előremutató elgondolást eredményezett.”

A 2014 novemberében elindított Rockar Hyundai a világ első autóipari digitális vásárlási élményét kínálja, amely teljesen új megközelítésben tárja az ügyfelek elé az új autó vásárlásának folyamatát és így azt kínálja, amire a modern, kényelmes vásárlóknak szüksége van.   


A Hyundai és a Rockar.com együttműködésével létrejött Rockar Hyundai digitális kereskedés valódi vásárlóközpontú élményt nyújt azzal, hogy a látogatók beszámíthatják régi autójukat és vásárolhatnak egy új Hyundait – készpénzért vagy többféle finanszírozási csomagban – mindezt pedig az egér egyetlen kattintásával jóváhagyhatják. A látogatók a hét minden napján, a nap 24 órájában otthonukból vagy irodájukból számítógépen, tableten vagy akár okostelefonon keresztül is intézhetik ügyeiket. Az „alku nélküli” árazás szerint mindenki ugyanannyit fizet és a vásárlás folyamán az ügyfélnek egyszer sem kell beszélnie senkivel, ha nem azt.  

Az online Rockar Hyundai támogatására egy fizikailag is létező üzlet nyílt a Kentben található Bluewater bevásárlóközpontban, ahol évente 27 millióan vásárolnak.   

Forrás: hyundaipressoffice.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését