Százezer Hyundai Elite i20 kelt el Indiában
A Hyundai Motor India bejelentette, hogy a modell
gyártásának 11 hónapja alatt már százezer új Elite i20 talált gazdára az
országban.
A vadonatúj, második generációs i20 modell 2014 augusztus
11-én tartotta világpremierjét Indiában, amelyet követően június végéig több
mint százezer vásárló választotta ezt a prémium kisautót. Az Elite i20
megjelenését követően eddig összesen 25 különböző díjat nyert Indiában, köztük
az India Év Autója címet is, amellyel együtt az autó a 2014-15-ös év
legelismertebb autójává vált.
Az Elite i20 az egyetlen ma az indiai autópiacon, amelynek
ilyen rövid idő alatt sikerült elérnie ezt a kerek értékesítési eredményt,
megerősítve ezzel a Hyundai vezető prémium kisautógyártó pozícióját. Az Elite
i20 azon ügyfeleket győzte meg leginkább, akik csúcsminőségű és kiváló értékkel
rendelkező termékre vágytak, miközben autójuk különleges formavilágú és jól
vezethető. Az Elite i20 új prémium mércét állított fel, amelyet formai,
biztonsági és innovációs díjai is alátámasztanak.
„Vásárlóink folyamatos nyomást gyakorolnak ránk, így jöhetett
létre a példa nélküli százezer darabos eladás az elmúlt 11 hónapban” – mondja B.
S. Seo, a HMIL vezetője. „Ez erős vásárlói kötödést és a Hyundai modellekbe
vetett bizalmat jelenti. Köszönjük vevőinknek, partnereinknek, munkatársainknak
és a médiának, akik az Elite i20 modellünket választották és ezzel India
legjobban teljesítő márkájává tették.”
Az Elite i20 új mércét állított fel az autóiparban azzal,
hogy gyártásának második hónapjában már a tíz legjobban fogyó típusok között
szerepelt Indiában. Az autó sikerességében a prémium márkaélmény mellett az
autó magas szintű szolgáltatásai, technológiája, valamint a Folyékony Szobrászat
2.0 stílus által kialakított formavilág is szerepet játszott.