Százezer Hyundai Elite i20 kelt el Indiában


A Hyundai Motor India bejelentette, hogy a modell gyártásának 11 hónapja alatt már százezer új Elite i20 talált gazdára az országban.

A vadonatúj, második generációs i20 modell 2014 augusztus 11-én tartotta világpremierjét Indiában, amelyet követően június végéig több mint százezer vásárló választotta ezt a prémium kisautót. Az Elite i20 megjelenését követően eddig összesen 25 különböző díjat nyert Indiában, köztük az India Év Autója címet is, amellyel együtt az autó a 2014-15-ös év legelismertebb autójává vált.


Az Elite i20 az egyetlen ma az indiai autópiacon, amelynek ilyen rövid idő alatt sikerült elérnie ezt a kerek értékesítési eredményt, megerősítve ezzel a Hyundai vezető prémium kisautógyártó pozícióját. Az Elite i20 azon ügyfeleket győzte meg leginkább, akik csúcsminőségű és kiváló értékkel rendelkező termékre vágytak, miközben autójuk különleges formavilágú és jól vezethető. Az Elite i20 új prémium mércét állított fel, amelyet formai, biztonsági és innovációs díjai is alátámasztanak.  


„Vásárlóink folyamatos nyomást gyakorolnak ránk, így jöhetett létre a példa nélküli százezer darabos eladás az elmúlt 11 hónapban” – mondja B. S. Seo, a HMIL vezetője. „Ez erős vásárlói kötödést és a Hyundai modellekbe vetett bizalmat jelenti. Köszönjük vevőinknek, partnereinknek, munkatársainknak és a médiának, akik az Elite i20 modellünket választották és ezzel India legjobban teljesítő márkájává tették.”


Az Elite i20 új mércét állított fel az autóiparban azzal, hogy gyártásának második hónapjában már a tíz legjobban fogyó típusok között szerepelt Indiában. Az autó sikerességében a prémium márkaélmény mellett az autó magas szintű szolgáltatásai, technológiája, valamint a Folyékony Szobrászat 2.0 stílus által kialakított formavilág is szerepet játszott.   


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei