Százezer új Hyundai Genesis világszerte


A Hyundai Motor bejelentette, hogy a Genesis luxuslimuzin második generációjából a típus megjelenését követően már 100 ezer darab kelt el a hazai és a világpiacon.

A Hyundai Motor második generációs Genesis luxuslimuzinjából 2013 novemberi bevezetése, azaz 18 hónap alatt óta Dél-Koreában 52 661 darab, míg azon külföldi piacokon, ahol azt árusítják összesen 53 254 darab talált gazdára, vagyis a típus összesített értékesítési eredménye 105 915 db. Ez jóval nagyobb siker, mint amit a Genesis első generációja elért, amelynek összesített eredménye csak 28 hónap után érte el a százezres határt.


A kizárólag Dél-Koreában készülő Genesisből összesen 36 216 darabot adtak el a Hyundai kereskedők világszerte. Az új változat a világpiacon is kedvező fogadtatásra talált, az Egyesült Államokban 28 236, a Közel-Keleten 3 453, míg Oroszországban 1 024 darab került értékesítésre a vállalat szerint, de emellett Kínába és Európába is szállítanak az autóból. 


Idén január és május között az autógyártó 18 789 darabot exportált ebből a típusból, míg 15 345 darab a hazai piacon talált új gazdára. Az új Genesis ebben az időszakban a harmadik helyen végzett az Egyesült Államok középkategóriás luxuslimuzinjainak kategóriájában, közvetlenül a BMW 5-ös sorozata és a Mercedes-Benz E-osztálya után.  


„Az, hogy ilyen gyorsan sikerült elérnünk ezt a mérföldkövet, bizonyítja a Hyundai Motor technológiai szakértelmét és a márka sikeres pozícionálását a prémiumautók gyártói között” – mondta Won-shin Chang, a Hyundai Motor Company Nemzetközi Ügyleti Részlegének alelnöke. „A vadonatúj Genesis egyértelműen vonzó a magas színvonalú termékekre vágyók számára, amely kiváló minőséget és kimagasló értéket képviselnek, miközben stílusuk egyedi és dinamikus vezetési élményt nyújtanak.”   


A 2008-ban bemutatott első generációs Genesis modellből 250 ezer darab kelt el világszerte és fontos szerepet játszott a Hyundai márka hirtelen fejlődésében. Az európai prémiumkategóriás riválisokhoz tervezett autóval a márka új típusú vásárlókat szólíthatott meg mind a koreai, mind a világpiacon.   



A népszerű limuzin második nemzedéke felgyorsította a Genesis sikerét, piacra kerülését követő 18 hónapon belül számos értékes díjat begyűjtve, többek között az iF Termékdíját 2014-ben. Ugyanebben az évben az autó az amerikai IIHS intézettől megkapta a Top Safety+ kitüntetést is.

Forrás: english.yonhapnews.co.krglobalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését