Százezer új Hyundai Genesis világszerte
A Hyundai Motor bejelentette, hogy a Genesis luxuslimuzin
második generációjából a típus megjelenését követően már 100 ezer darab kelt el
a hazai és a világpiacon.
A Hyundai Motor második generációs Genesis luxuslimuzinjából
2013 novemberi bevezetése, azaz 18 hónap alatt óta Dél-Koreában 52 661 darab,
míg azon külföldi piacokon, ahol azt árusítják összesen 53 254 darab
talált gazdára, vagyis a típus összesített értékesítési eredménye 105 915 db.
Ez jóval nagyobb siker, mint amit a Genesis első generációja elért, amelynek
összesített eredménye csak 28 hónap után érte el a százezres határt.
A kizárólag Dél-Koreában készülő Genesisből összesen 36 216 darabot adtak el a
Hyundai kereskedők világszerte. Az új változat a világpiacon is kedvező
fogadtatásra talált, az Egyesült Államokban 28 236, a
Közel-Keleten 3 453, míg Oroszországban 1 024 darab került
értékesítésre a vállalat szerint, de emellett Kínába és Európába is szállítanak az autóból.
Idén január és május között az autógyártó 18 789 darabot
exportált ebből a típusból, míg 15 345 darab a hazai piacon talált új
gazdára. Az új Genesis ebben az időszakban a harmadik helyen végzett az
Egyesült Államok középkategóriás luxuslimuzinjainak kategóriájában, közvetlenül
a BMW 5-ös sorozata és a Mercedes-Benz E-osztálya után.
„Az, hogy ilyen gyorsan sikerült elérnünk ezt a
mérföldkövet, bizonyítja a Hyundai Motor technológiai szakértelmét és a márka
sikeres pozícionálását a prémiumautók gyártói között” – mondta Won-shin Chang,
a Hyundai Motor Company Nemzetközi Ügyleti Részlegének alelnöke. „A vadonatúj
Genesis egyértelműen vonzó a magas színvonalú termékekre vágyók számára, amely
kiváló minőséget és kimagasló értéket képviselnek, miközben stílusuk egyedi és
dinamikus vezetési élményt nyújtanak.”
A 2008-ban bemutatott első generációs Genesis modellből 250
ezer darab kelt el világszerte és fontos szerepet játszott a Hyundai márka hirtelen
fejlődésében. Az európai prémiumkategóriás riválisokhoz tervezett autóval a
márka új típusú vásárlókat szólíthatott meg mind a koreai, mind a világpiacon.
A népszerű limuzin második nemzedéke felgyorsította a
Genesis sikerét, piacra kerülését követő 18 hónapon belül számos értékes díjat
begyűjtve, többek között az iF Termékdíját 2014-ben. Ugyanebben az évben az
autó az amerikai IIHS intézettől megkapta a Top Safety+ kitüntetést is.
Forrás: english.yonhapnews.co.kr, globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!