Több díjat is nyert a Hyundai reklámkampánya Cannes-ban


A Hyundai Motor úttörő „Üzenet az Űrbe” reklámkampányát három bronzoroszlánnal díjazták a 2015-ös Cannes Lions kreatívfesztivál szakmai, közvetlen és szabadtéri kategóriáiban.

A Hyundai Motor április 13-án indult reklámkampánya azóta a világ közösségi médiájának középpontjába került. Az egyedülálló alkotás nagy vihart kavart az internet világában, ahol 65 millióan kattintottak a Youtube videóra, amellyel az AdWeek összesítése szerint az a tíz legtöbbet megnézett reklám közé került áprilisban.   


Emellett a filmet több mint 800 alkalommal játszották le az amerikai televíziós csatornák, többek között az ABC, a Fox TV, az NBC, amelyeken túl számos nagyfelbontású nyomtatott hirdetés is megjelent pl. a TIME, a People és a Forbes magazinban. A Lions díját megelőzően ugyanez a reklám a 2015-ös New Yorki Reklámfesztivál „Médium használata” kategória harmadik helyezését szerezte meg.   


Az innovatív kampányban megismerhetjük, hogyan segített a Hyundai Motor egy 13 éves kislány üzenetét eljuttatni asztronautaként dolgozó édesapjának. A filmben 11 darab Genesis egy hatalmas, 5,55 négyzetkilométeres üzenetet írt a nevadai Delamar száraz tó homokjába – egy képet, amelyet még a nemzetközi Űrállomásról is látni lehetett. A koncepció egyéni kiterjesztéseként a Hyundai Motor a nézőket arra hívta fel, készítsenek saját virtuális üzenetet és azokat osszák meg szeretteikkel. Ezt a lehetőséget világszerte több mint 85 ezren használták ki.   


A Cannes Lions Nemzetközi Kreatívfesztivált immár 62. alkalommal ismeri el a márkakommunikáció kiválóságait összesen 17 kategóriában, amelyben ugyanúgy megtalálhatóak a tradicionális nyomtatott reklámok, a filmek, az alkalmazott technológiák és a termékdizájn is. A franciaországi Cannesban egy hétig tartó eseményen 90 ország több mint 10 ezer küldöttje mintegy 37 ezer jelölt közül választotta ki a legjobbakat.  


Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését