Modelloffenzívába kezd a Hyundai Kínában


A Hyundai a jövő évtől kezdődően évente több új modellt is be kíván mutatni Kínában, amelyeket kifejezetten a világ legnagyobb autópiacának igényei szerint terveznek.  

A Hyundai bejelentette, hogy jövő évtől kezdődően évente legalább négy-öt új modellt kívánnak bevezetni a kínai autópiacra. A vállalat ezzel a modelloffenzívával kíván versenyre kelni a gyorsan növekvő kínai autógyártókkal, illetve a globális versenytársakkal a világ legnagyobb autópiacán.  

„Újjáépítjük termékkínálatunkat, amelyben értékarányos kompakt terepjárók ugyanúgy megtalálhatóak lesznek, mint limuzinok és luxusautók is” – mondja a Hyundai szóvivője. „Arra is különösen odafigyelünk, hogy olyan modelleket fejlesszünk, amelyek megfelelnek a kínai vásárlók ízlésének.”


A modelloffenzívával párhuzamosan a Hyundai tovább kívánja bővíteni kínai kereskedőhálózatát, amelynek száma a jelenlegi 1 700-ról 2 000-re növekszik jövőre. Az új modellek mellett a kereskedések több környezetbarát járművet is értékesítenek majd.  

A helyi, kínai autógyártók növelik piaci jelenlétüket hazájukban, ahol kompakt és középkategóriás terepjárók piacán mintegy 55 százalékos részesedéssel rendelkeznek, míg a piac egészét tekintve annak 40 százalékát birtokolják.  

Forrás: english.chosun.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését