Morbid Veloster reklám
Nemrég a Mercedes reklámozta úgy legújabb modelljét, az E-osztályt, hogy még maga a „Kaszás” sem képes kárt tenni az autóban, illetve a benne ülőkben. A Hyundai új holland Veloster reklámja még ennél is durvábbra sikeredett…
A jelenetben azt hangsúlyozzák, mennyivel veszélyesebb egy hagyományos kompakt autó (új Ford Focus) hátsó üléséről kiszállni, hiszen azt maga a Halál nyitja ki. Ezzel szemben sokkal biztonságosabb, ha az utas a hátsó ülésről az út mellett, a jobb oldalon száll ki, így a Halál járhat pórul.
A hollandok – többek között – nyitottságukról híresek, ám a Hyundai legújabb reklámját mégis betiltották, annak morbidsága miatt.
Szerintetek tényleg ennyire morbid a reklám? Íme:
Szerintetek tényleg ennyire morbid a reklám? Íme:
Forrás: autoblog.com