Morbid Veloster reklám



Nemrég a Mercedes reklámozta úgy legújabb modelljét, az E-osztályt, hogy még maga a „Kaszás” sem képes kárt tenni az autóban, illetve a benne ülőkben. A Hyundai új holland Veloster reklámja még ennél is durvábbra sikeredett…

A jelenetben azt hangsúlyozzák, mennyivel veszélyesebb egy hagyományos kompakt autó (új Ford Focus) hátsó üléséről kiszállni, hiszen azt maga a Halál nyitja ki. Ezzel szemben sokkal biztonságosabb, ha az utas a hátsó ülésről az út mellett, a jobb oldalon száll ki, így a Halál járhat pórul.

A hollandok – többek között – nyitottságukról híresek, ám a Hyundai legújabb reklámját mégis betiltották, annak morbidsága miatt.

Szerintetek tényleg ennyire morbid a reklám? Íme:


 
Forrás: autoblog.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését