Accent bevezetési kampány Ausztráliában
A Hyundai Ausztráliában is megkezdte az Accent modellek értékesítését. A bevezetéshez kapcsolódó reklámkampány fő motívuma a tolatókamerára épül.
A gyártó képviselői szerint az Accent modellt a fiatal férfiak számára pozícionálják. A bevezetési kampány részeként egy olyan tévéreklámot készítettek, amelyben visszafelé működő univerzumban előrefelé halad az autó.
Ez a bevezető kampány a média különböző területein elérhető, így a televízió mellett a rádióban is hallható, illetve a nyomtatott és online sajtóban is megjelenik.
A Hyundai marketing igazgatója, Oliver Mann szerint az új autó a kompaktautók felsőkategóriájában lép piacra, magasabb kategóriákra jellemző stílussal, kényelemmel, illetve biztonsággal. A bevezető kampány az Accent jellegzetes formájára éppúgy épül, mint a tolatókamera elérhetőségére, a „válzotasd meg a világról alkotott szemléleted” szlogennel karöltve.
A bevezető kampányt az Innocean stúdió készítette, amelynek kreatív igazgatója, Scott Lambert elmagyarázta, az Accent belső tükrébe épített tolatókamera olyan egyedi eleme az autónak, amelyet más kategóriatársa nem kínál. Emiatt olyan egyedi koncepciót dolgoztak ki, amely a néző számára érdekessé, emlékezetessé és élvezhetővé teszi a végleges reklámot.
Az eredeti cikk megtekinthető itt.