Újabb kémfotókon a frissített i20
Vastag álca alatt, valószínűleg hegyi tesztelés közben kapták legutóbb ismét lencsevégre az i20 ráncfelvarrott változatát.
Továbbra sincs sok információ az autóval kapcsolatban, csupán annyi, amennyi a képek alapján megállapítható. A kozmetikai kezelés során az autó megjelenése valószínűleg igazodni fog a már megjelent i10, új i30, i40 modellek formavilágához, így az autó elején megjelenik a hatszögletű hűtőrácsforma, illetve ehhez kapcsolódóan a lámpák alakja is változni fog. Hátul a lámpák betétei minden bizonnyal változni fognak. (A lehetséges formáról már korábban beszámoltam.)
A belső változásokról, illetve a megújult i20 motorjairól nincs még információ. A testvérmodell, a KIA Rio már bemutatkozott, így valószínűleg a motorkínálat nagyban hasonlít majd. Ennek alapján az 1,2 literes benzines alapmotor teljesítménye 85 lóerőre emelkedhet, míg a nagyobb, 1,4 literes motor teljesítménye a kifutó i30-éval megegyezően 109 lóerős lehet.
Dízelfronton lehetséges, hogy megjelenik az 1,1 literes, 75 lóerős, szupertakarékos CRDi, ennek megfelelően az eddigi 1,4 literes, ugyanilyen teljesítményű CRDi egység kikerül a kínálatból, ám a kínálat része marad az eddig is kínált 1,4 literes, 90 lovas változat. Ezekhez kapcsolódóan valószínűleg megjelenik a felszereltségek között a motorleállító rendszer (ISG) is.
Az i20 várhatóan csak 2012-ben kerül a márkakereskedésekbe.
Dízelfronton lehetséges, hogy megjelenik az 1,1 literes, 75 lóerős, szupertakarékos CRDi, ennek megfelelően az eddigi 1,4 literes, ugyanilyen teljesítményű CRDi egység kikerül a kínálatból, ám a kínálat része marad az eddig is kínált 1,4 literes, 90 lovas változat. Ezekhez kapcsolódóan valószínűleg megjelenik a felszereltségek között a motorleállító rendszer (ISG) is.
Az i20 várhatóan csak 2012-ben kerül a márkakereskedésekbe.
Forrás: autozeitung.de