A Hyundai a Budget autókölcsönző stratégiai partnere lett Olaszországban


A közelmúltban a Hyundai Motor Company olasz leányvállalata stratégiai megállapodást kötött a Budget autókölcsönző céggel, amelynek értelmében 950 Hyundai autót szerez be a kölcsönző.

„Ez egy nagyon fontos megállapodás első eleme, amely jelzi, hogy a Hyundai nagyobb figyelmet fordít az autókölcsönző cégekre, hiszen ezen kapcsolaton keresztül a bérlő viszonylag hosszabb ideig tesztelheti az autót, tapasztalhatja minőségét és a későbbiekben akár potenciális vásárló is válhat belőle.” – mondta Yongsung Kim, a Hyundai Motor Company elnöke. „Folyamatosan keressük az új lehetőségeket, amelyek a márka újrapozícionálását segítik elő. A Hyundai új szlogenje: Új gondolkodás, új lehetőségek. A Hyundai gépkocsik bérlése Olaszország minden pontján ezen új lehetőségek közé tartozik.”

Marco Calzavara, a Budget Olaszország főigazgatója hozzátette: „A Hyundai Motor Company és a Budget Olaszország közötti megállapodás fontos a két cég számára.  A Budget tovább szeretné erősíteni pozícióját Olaszországban, ahol már vezető szerepet játszik a kínált termékek és szolgáltatások színvonalában. A Hyundai pedig a közeljövőben bevezeti az új i40 modellt, amellyel új távlatok nyílhatnak a márka számára.”


A Hyundai modelljei az ország különböző területein működő Budget kölcsönzőkben már megtalálhatóak. A márka széles választékán belül különböző kategóriákban választottak megfelelő modelleket a kölcsönző kínálatába. Így megtalálható a kínálatban a 2011-ben átalakított i10 1,1 literes motorral, illetve az i20 1,2 literes változata. Az i30cw modell 1,6 literes CRDi LP 90 lóerős változata is a Budget kínálat részét képezi, amelyet elsősorban üzleti célokra bérelnek ki.


Jelentős flottával rendelkezik a Budget az ix20 modellből, amelyet 1,4 literes, 90 lóerős CRDi motorral kínál a kölcsönző cég. Ez a modell 6 sebességes váltójával, alacsony üzemanyag-fogyasztásával, kiemelkedő garanciális feltételeivel vívta ki a Budget és az ügyfelek elismerését.

A most megkötött megállapodás részeként a Budget kínálatába bekerül az i40 kombiváltozata éppúgy, mint a különleges ajtómegoldásáról ismert Veloster modellek is. Ezek a modellek is segítenek abban, hogy a Hyundai markáns arculatát megerősítsék nemcsak Olaszországban, hanem Európában, illetve globálisan is.

Olaszországban 2011-ben a Hyundai piaci részesedése elérte a 2,35 %-ot, amely tavaly még csak 1,8 % volt. Ezzel az eredménnyel idén már a Hyundai is bekerült a legjobb 15 márka közé Itáliában. A Budget autókölcsönző cég pedig közel 130 országban van jelen, 140 irodával rendelkezik Olaszországban és a világ legjelentősebb nemzeti repülőterein is rendelkezik irodával.  

Az eredeti cikk megtalálható itt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését