A Hyundai Motor bemutatta a formailag és műszakilag is továbbfejlesztett új i30 családját, amely kompakt ötajtós, Fastback és kombiként, valamint a sportos megjelenésű N Line változatban továbbra is elérhető a vásárlók számára. Az új Hyundai i30 megérkezett, amelyet a formai frissítés mellett fejlett csatlakozási technológiákkal és kényelmi funkciókkal láttak el. Ez nemcsak versenyképesebbé teszi az i30 modellt a saját kategóriájában, hanem többletértéket is kínál az ügyfelek számára. A 2007-ben elsőként piacra dobott i30 jelenleg immár a harmadik generációnál tart. A megújult külső és belső megjelenéssel az új generáció merészebb dizájnnal egészíti ki eddigi formavilágát. A külső azonnal felismerhető a jól megkülönböztethető frontrészéről és az elegáns hátsó traktusról. Elöl a hűtőrács mintázata, a rendszám alatti lökhárító betét, valamint a ködlámpák házai újratervezésre kerültek, miközben a kompakt és a kombi karosszériák hátsó részén a lökhárító krómozott betétje szögletesebb megje
A Hyundai Motor bejelentette, hogy a dízel személyautók iránti kereslet zuhanásával befejezte két dízelmotorjának gyártását Ulszanban, amellyel együtt iparági források szerint idén két motoralkatrész-gyártó üzemét is bezárja. Mivel a dízel személygépkocsik értékesítése a szigorodó környezetvédelmi előírásoknak és a csökkenő keresletnek köszönhetően évente 30 százalékkal esett vissza Dél-Koreában, a Hyundai Motor nemrégiben befejezte két dízelmotorjának gyártását az ulszani üzemében. Az intézkedést követően jelenleg nincsenek dízelmotoros változatok a koreai autógyártók által értékesített limuzinok között. Iparági források szerint a Hyundai Motor és a KIA vállalatok befejezték az „A motor” és a 2,0 literes „R motor” előállítását a gyártók közös ulszani motorgyártó létesítményében. Egy iparági bennfentes elmagyarázta, hogy a befejezés nem a motorok teljes kivezetését jelzi előre, hanem a csökkentett kereslet miatt a termelés leállítását jelenti. Az „R motor”, amely a robusztus 200 lóerő
2023 igazi hullámvasút volt a koreai autógyártó vállalatok számára: alkatrészhiánnyal kezdődött, ám ahogy ez enyhült, úgy nőtt a raktáron lévő autók mennyisége, és az eddig dübörgő villanyautó-láz is alábbhagyni látszik. Most megnézzük, milyen új modelleket dobnak piacra a koreaiak 2024-ben. A Hyundainál a Casper elektromos változatát megfizethető árfekvésű, városi elektromos modellként dobják piacra. A vas-foszfát (LFP) akkumulátorral szerelt modell ára Dél-Koreában várhatóan 20-30 millió von között lesz, ami átszámítva 5,3 és 8 millió Ft közötti összegnek felel meg, de a helyi piacon a támogatások miatt a tényleges ára valahol 20 millió von körül várható. Mivel közben a Hyundai megkezdte a Casper hagyományos motoros változatai frissítésének tesztjeit, ezért várhatóan a Casper EV a modell frissített változataival együtt, kissé módosított dizájnnal fog bemutatkozni. Mivel az elektromos verzió a Ray EV-hez hasonlóan a BorgWarner integrált meghajtómodulját (iDM) fogja felhasználni és a