Hyundai India: „Rajzolj és nyerj” verseny


Az indiai lakosság legnagyobb része fiatalkorú. Az autógyártóknak pedig érdeke, hogy ezeknél a fiatalkorú csoportoknál minél hamarabb kialakuljon a márkahűség. A Hyundai most ebben az irányban tett egy lépést azzal, hogy rajzversenyt tartott 5-14 évesek számára, melynek központi témája az autó volt.

A Hyundai Motor India 323 márkakereskedésének részvételével rendezte meg a „Rajzolj és Nyerj” rajzversenyt idén júniusban. A versenyen bárki részt vehetett, nemcsak Hyundai vásárló. Ezen időszak alatt több, mint 10.000 résztvevője volt az eseménynek. Minden résztvevő egy Verna pólót is kapott ajándékba. A nyereményeket hetente, havonta sorsolták, és volt egy Nagy Nemzeti Díj.  Minden héten 969 nyertes kapott valamilyen elismerést. A verseny végén 13 szerencsésnek pedig lehetősége volt eljutni a Hyundai Chennaiban található gyártóbázisára is.


A csillogó szemű gyerekek mondták: „Nem tudom elhinni, hogy a Hyundai gyárában vagyok épp! Olyan lenyűgöző! Az egész élmény olyan mágikus. Ha visszamegyek a suliba, minden barátomnak el fogom mesélni. Biztos vagyok benne, hogy irigyelni fognak engem.” – mondta Vikash Thakuria Guwahatiból.

„Chennaiba jönni és meglátogatni ezt a mesés gyárat örök életre szóló élmény. Nagyon-nagyon sokáig fogok erre emlékezni. Köszönöm ezt az exkluzív élményta Hyundainak!” – mondta Somya Purohit Dehradunból.


A gyárban a termelési igazgató-helyettes, T. Sarangrajan gratulált a nyerteseknek és arra bíztatta őket, legyenek továbbra is nyitottak és álmodjanak korlátok nélkül. Örömmel jutalmazta meg a tehetséges fiatalokat és hozzátette, hogy a vállalat mindig is fiatal tehetségeket keres.
Ezzel a lépéssel a Hyundai egy pozitív márkaképet tudott kialakítani mind a gyerekek, mind a felnőttek körében.

Az eredeti cikk megtekinthető itt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését