A Hyundai India nem tartja növekedési célját


A Hyundai Motor Company indiai részlege elképzelhetőnek tartja, hogy nem tudja tartanai az erre az évre előirányzott növekedési ütemét az emelkedő benzinárak és a növekvő kamatterhek miatt csökkenő kereslet miatt.

„Az év elején 6-7 százalékos növekedési ütemre számítottunk. Ez azonban mára egyre távolabbi célkitűzésnek tűnik.” – mondta Arvind Saxena, a Hyundai Motor Indiai értékesítési vezetője egy konferencián.

A Hyundai Motor India az előző évinél 2 százalékkal több, összesen 616039 személyautót és hobbiterepjárót értékesített 2011. során. A helyi értékesítés 4,8 százalékkal  373709 darabra növekedett, viszont az export 1,9 százalékkal 242330 autóra csökkent a tavalyi évben.  

Saxena szerint a vásárlók egyre nagyobb hányada részesíti előnyben a dízelautókat, mivel a gázolaj ára jóval, 43 százalékkal kisebb a benzinnél Új-Delhiben. A Hyundai Motor India értékesített autóinak jelenleg 28 százaléka dízelüzemű volt.

Forrás: online.wsj.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei