Ismét a minőségi tanulmány nyertese a Hyundai


A Hyundai Motor America bejelentette, hogy minősége 25 százalékos javulásával a második legnagyobb ütemben javul az utóbbi 5 év során. Ezt az ALG elemzőcég legújabb értékmegőrző tanulmánya is bizonyítja.

 Az ALG „Érzékelhető Minőség” féléves tanulmánya több, mint 3500 amerikai vásárló véleménye alapján vizsgálja a legfontosabb piaci szereplőket, valamint a luxusmárkákat.  

„A minőség felfogás javítása egy hajó megfordításához hasonlítható és a Hyundai azon kevés márkák közé tartozik, amely hatalmasat fejlődött ezen a téren az elmúlt 5 évben.”- mondta Eric Lyman, az ALG alelnöke. „A Hyundai fejlett termék- és marketingpolitikája segíti a vásárlókat, hogy értékeljék a márka megnövekedett értékét a piacon.” – tette hozzá.


Az ALG „Érzékelhető Minőség” tanulmányának ötödik évében az autóipari márkák termékeiről kialakult minőségi érzékelést vizsgálják. Az ALG szigorú metrikus számrendszerei segítik a vállalatokat és a magánvásárlókat, hogy könnyebben megállapítsák a vásárolt jármű jövőbeli maradványértékét a piacon.

„Ez a hatalmas mértékű hosszú távú minőségi fejlődés a Hyundai mindenre kiterjedő fejlődésének egyik újabb bizonyítéka.” – mondta Mike O’Brien, a Hyundai Motor America Termékfejlesztési igazgatója. „A Hyundai modelljeit az autóvásárlók megbízhatónak tekintik, melyet a rekordeladásaink is ezt bizonyítják.” – mondta.


A Hyundai amerikai sikere főleg a 2012-es Év Autójának is megválasztott Elantra, a teljesen megújult Azera, valamint a Sonata és Accent modelleknek köszönhető, melyek mindegyike hatalmas elismerést és érdeklődést váltott ki a megjelenésüktől kezdve.

Az Elantra modellt választotta az ALG a legnagyobb maradványértékkel rendelkező modellé nemrég.   

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei