Legyen az augusztus az „üzemanyag-takarékosság” hava!
A Hyundai nemrég a környezetvédelmi világnap kapcsán Amerika több nagyvárosában bejelentette, hogy az augusztust az üzemanyag-takarékosság hónapjának tekintik.
A kampányt New York, Chicago, Las Vegas és Austin városában hirdette meg a dél-koreai autómárka, mely többek között a vezetők figyelmét szeretné felhívni a könnyebb gázpedál használatra, illetve a helyes gumiabroncs légnyomás rendszeres ellenőrzésére. Ezekkel a lépésekkel rengeteg üzemanyagot takaríthat meg a tanácsokat megfogadó autós.
A Hyundai azonban nemcsak a levegőbe beszél, hanem tartja is magát az ígéretekhez. Az amerikai Energiahivatal szerint a márka 2010-ben a leginkább gazdaságos autógyártó volt az Egyesült Államokban. A márka által árusított termékek átlagos fogyasztása idén májusban elérte a 6 liter/100 km értéket, amely közel 50 százalékkal jobb az amerikai piacon vásárolható járművek átlagos értékénél.
Forrás: autoblog.com