A Hyundai elnöke az euróválság elleni intézkedéseket sürget
A Hyundai Motor elnöke, Mong-koo Chung arra kérte a csoport vállalatait, hogy dolgozzanak ki védelmi intézkedéseket a mélyülő eurózóna válságának kezelésére.
Az elnök a Hyundai Motor és a Kia Motors tengerentúli vállalatainak vezetőivel történt tanácskozás alkalmával szólította fel erre a vállalatok vezetőit, melyen elsősorban a második félév termelési és marketing feladatait tárgyalták meg.
A vállalat képviselői szerint az elnök megoldásokat keres az értékesítési növekedés fenntartásához az európai gazdasági válság közepette, mely az elemzők szerint komolyan befolyásolhatja a koreai autógyártó eddig szárnyaló eladásait a régióban.
Június elején a Hyundai Motor elnök-helyettese, Eui-sun Chung vezetésével az autógyártó már járt Európában, ahol a német, francia és angol részlegek vezetőivel megvitatták a követendő marketing stratégiákat.
Az elnök-helyettes a megújult i20 és az év második felében érkező vadonatúj Santa Fe kapcsán kreatív marketing stratégiákról beszélt, miután meglátogatta a Hyundai cseh üzemegységét, ahol minőségi ellenőrzést tartott.
A Kia Motors Hyung-keun Lee elnök-helyettes vezetésével a stratégia és a minőség ellenőrzése céljából szintén felkereste az európai értékesítési központokat, illetve a szlovák üzemet, mely március óta gyártja a teljesen új cee’d modellcsaládot
A Hyundai Motor azt is közölte, hogy 2011. májusa és 2012. májusa között a Hyundai és Kia gépkocsik értékesítése 15,7 százalékot emelkedett, míg az európai autógyártók eladásai 7,3 százalékkal estek vissza.
Chung elnök hangsúlyozta, hogy a krízis ugródeszka lehet a Hyundai és a Kia számára, csakúgy, mint a megfelelő marketing, mely átvezeti a vállalatot a gazdasági világválságon.
Forrás: koreaherald.com