A Hyundai kitart a Szuperdöntő mellett


Röviddel azután, hogy a General Motors bejelentette, nem kíván hirdetni a 2013-as Szuperdöntő szüneteiben, a Hyundai nyilatkozatot tett közzé, mely szerint a cég nem mond le termékeinek ilyen jellegű népszerűsítéséről.

„A Szuperdöntő tökéletes helyszín a Hyundai számára. Megtiszteltetésnek érezzük, hogy a 2013-as Szuperdöntő egyik hirdetője lehetünk.” – közölte Steve Shannon, a Hyundai jelenlegi és a GM volt marketing vezetője egy e-mailben.

Korábban, miután a GM bejelentette, nem hirdet a Facebook közösségi portálon, a Ford válaszul közölte, továbbra is hirdet ugyanott.

A Hyundai az utóbbi 5 évben kulcsszereplője volt a Szuperdöntő közvetítéseinek. A legutóbbi alkalommal a vállalat a második és a negyedik negyedben hirdetett, valamint egy egyperces összeállítást mutatott be a végjáték előtt.  

„Azon túl, hogy az amerikai foci döntője Amerika egyik legnézettebb tévéprogramja, a közösségi médiában rejlő lehetőségek évről évre növekszenek, így jövőre még nagyobb hatást tudunk elérni a Super Bowl döntőjében.” – tette hozzá Shannon.

Forrás: autonews.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei