Emelték az Év Autója árát is Amerikában


A Hyundai Elantra sem kerülhette el az áremelést a 2013-as szezonban, ám ahogyan a többi modellnél, itt is bővült az alapellátmány.

Az új, 2013-as Elantra alapváltozata 16120 dollárba (kb. 3,7 mFt) kerül, míg a GLS változat a Hyundai konfigurátora szerint immár 17470 dollárba (kb. 4,1 mFt) kerül, mellyel 1350 dollárral kerül többe, mint az előző modellévű példányok.

A 2013-as Elantra így drágább, mint a 2012-es Honda Civic DX, a 2012-es Nissan Sentra és a 2012-es Ford Focus, viszont olcsóbb a 2012-es Chevrolet Cruze modellnél.

A 2013-as modellévben az Elantra GLS modell megkapja az eddigi Comfort csomagot, így a hatfokozatú manuális váltóval szerelt változat is rendelkezik légkondicionálóval, 15 helyett 16 collos felnikkel, tempomattal, 4 irányban állítható kormánnyal, valamint szélvédő-árnyékolóval ellátott hővédő üvegezéssel.


Az új modellévben az Elantra név immár egy egész modellcsaládot takar, így piacra lép a limuzin mellett a kétajtós Coupe és az ötajtós GT kompakt is.


A Coupe induló ára 17445 dollár (kb. 4,3 mFt), mellyel 1700 dollárral drágább, mint a rivális Honda Civic Coupe kevésbé felszerelt alapverziója. Az Elantra Coupe GS előnye a légkondícionáló mellett a hatgangos manuális váltó és a négy tárcsafék, mely a Civic Coupehoz nem jár alapból. Emellett széria az első ülésfűtés, kormánygombokkal felszerelt szatelit rádió, kihangosító, tempomat, ködlámpa, fűtött tükrök, stb.

A jobban felszerelt SE változatban 17 collos alufelnik, sportfutómű, elektromos napfénytető, bőrülések, aluminium pedálok és hátsó spoiler jár 19745 dollárért (kb. 4,8 mFt)       


Számunkra talán még érdekesebb az Elantra GT változatának piaci bevezetése, hiszen a modell teljesen megegyezik a nálunk is kapható második generációs i30 típussal. Az Elantra GT alapváltozata az Egyesült Államokban 19170 dollárba (kb. 4,7 mFt) kerül, mely így jóval drágább, mint a limuzin kivitel.


A GT alapellátmánya tartalmazza az első ülések fűtését, a ködlámpákat, fűtött külső tükröket, 16 collos alufelniket, 4 irányban állítható, multifunkciós kormánykereket, kihangosítót, 7 légzsákot, 6 hangszórós, USB bemenettel rendelkező szatelit rádiót, valamint a tempomatot. Style csomag választása esetén ezeken felül többek között 17 collos alukerekek járnak sportos beállítású futóművel, panoráma napfénytető, míg a Technology csomagban navigáció, tolatókamera, automata klíma és fényszóróvezérlés rendelhető.

A Coupe és a GT mozgatásáról ugyanaz az 1,8 literes, 148 lóerős egység gondoskodik, mely a limuzinban már régóta kapható.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei