i30 reklámkampány Ausztráliában


A Hyundai Motor Company Australia elindította az új i30 modell reklámkampányát Ausztráliában, melyben nagy szerepet kap a Queen együttes híres slágere is.

A tévéreklám hétköznapi családi párbeszédekből áll össze, ám a vágásoknak köszönhetően a végeredmény gyakorlatilag a Queen együttes híres „I Want To Break Free” dalaként áll össze. A reklámot televízióban, online és írott médiában, illetve mozikban terjesztik.  


A reklámkampányt kidolgozó Innocean vállalat kreatív vezetője, Scott Lambert elmondta, hogy a hirdetés eltér a Hyundaitól megszokott kifinomult stílustól, sokkal inkább hat az érzelmekre a színek és a zene által. A szerzői jogok megszerzése kb. 200 ezer dollárba kerültek.

Oliver Mann, a Hyundai marketing vezetője elmondta: „Az i30 előző generációja mérföldkő volt a Hyundai történetében, az új generáció pedig olyan felszereltségeket tartalmaz, melyekkel a tulajdonosok szabadabbnak érezhetik magukat. Az általunk kidolgozott kampány ezt kívánja jelképezni egy egészen új megjelenítéssel, melyhez egy nagyon népszerű dalt választottunk.”

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei