i30 reklámkampány Ausztráliában
A Hyundai Motor Company Australia elindította az új i30 modell reklámkampányát Ausztráliában, melyben nagy szerepet kap a Queen együttes híres slágere is.
A tévéreklám hétköznapi családi párbeszédekből áll össze, ám a vágásoknak köszönhetően a végeredmény gyakorlatilag a Queen együttes híres „I Want To Break Free” dalaként áll össze. A reklámot televízióban, online és írott médiában, illetve mozikban terjesztik.
A reklámkampányt kidolgozó Innocean vállalat kreatív vezetője, Scott Lambert elmondta, hogy a hirdetés eltér a Hyundaitól megszokott kifinomult stílustól, sokkal inkább hat az érzelmekre a színek és a zene által. A szerzői jogok megszerzése kb. 200 ezer dollárba kerültek.
Oliver Mann, a Hyundai marketing vezetője elmondta: „Az i30 előző generációja mérföldkő volt a Hyundai történetében, az új generáció pedig olyan felszereltségeket tartalmaz, melyekkel a tulajdonosok szabadabbnak érezhetik magukat. Az általunk kidolgozott kampány ezt kívánja jelképezni egy egészen új megjelenítéssel, melyhez egy nagyon népszerű dalt választottunk.”
Forrás: mumbrella.com.au