A Hyundai 2013-as Super Bowl filmjei
Immár hatodik éve hirdet a Hyundai az amerikai focibajnokság, a Super Bowl döntőjében, ahol vasárnap öt reklámfilmmel jelenik meg a
koreai márka.
Az amerikai foci döntője a világ egyik legnézettebb
médiaeseménye, amelynek szüneteiben a nézettség miatt a cégek hatalmas
összegekért vásárolnak maguknak hirdetési lehetőséget. A Hyundai idén
bemutatandó öt filmjéből négy teljesen új alkotás. Kettő ezek közül a játék
kezdete előtt már látható lesz, míg a másik kettő a játék közben tűnik majd
fel. A való életből vett alapötletekre
építkező filmekben a vezetők, családok legjobb társaiként a Hyundai modellek tűnnek
fel és a humort használják fel az autók teljesítményének,
funkcionalitásának bemutatására.
Az „Epic PlayDate” című alkotás indítja a Hyundai Super Bowl
reklámkampányát. Az új hétüléses Santa Fe modellt bemutató 60 másodperces
filmben az autó egy család szórakozásának kulcsfontosságú részét képezi és
felejthetetlen élményeket nyújt az autó fedélzetén tartózkodó teljes családnak.
A reklámban feltűnik a legendás Flaming Lips alternatív rockbanda is, amely
kifejezetten a Hyundai számára írta a film betétdalát.
Az első játékrész közben látható, 30 másodperces „Team” című
reklám apró akcióhősökről szól. A filmben egy kissrácot követhetünk, aki
saját álomcsapatát szedi össze, hogy megküzdjön a kis bajkeverő szomszéddal. Az
új hétszemélyes Santa Fe aktívan részt vesz ebben az akcióban is, segítve a
kisfiú és anyja küzdelmét.
A második negyedben feltűnő „Stuck” címet viselő 30
másodperces alkotás elkalauzolja a nézőt a tipikus amerikai autós túrára. Ebben egy
fiatal pár útját követhetjük nyomon, amelynek során gyakran szorulnak váratlan, bizarr járművek mögé. A humoros reklámban a Sonata Turbo ereje lehetővé teszi számukra, hogy az
akadályokat gyorsan maguk mögé utasítsák.
A döntő előtti bevezető műsorban bemutatásra kerülő „Excited”
film lendülete minden bizonnyal a sportautók szerelmeseit is magukkal ragadja. A hirdetésben
a 429 lóerős, nyolcfokozatú váltóval szerelt Genesis R-Spec száguld egy
versenypályán, miközben a népszerű sportriporter, Gus Johnson lelkesen
közvetíti az eseményt.
„Az autók ma már többet jelentenek egyszerű közlekedési
eszköznél – aktív részesei lehetnek az élet mindennapi kalandjainak.” – mondta Steve
Shannon, a Hyundai Motor America marketingrészlegének elnöke. „Idén egy olyan
kreatív kampányt alkottunk, amely demonstrálja azt, hogy a Hyundaira minden
körülmények között lehet számítani, akár a Sonata Turbo biztonságos és gyors
manőverezéséről, akár a Santa Fe mindenkinek örömöt nyújtó felhőtlen élményéről legyen is szó. A Hyundai a tökéletes társ az élet élvezetéhez.” – tette hozzá.
Végül az ötödik reklám a „Don't Tell” névre hallgat, amely az
apával és anyával eltöltött minőségi kikapcsolódásokat helyezi előtérbe. Ez a
reklám szintén a játék előtti bevezető műsorban kerül képernyőre.
A fentiekből is látható, hogy a Hyundai számára idén a vadonatúj
Santa Fe a legértékesebb játékos, hiszen öt filmből háromban is ez a modell a főszereplő.
A Santa Fe merész dizájnnal, nagy teljesítményű közvetlen befecskendezéses motorjaival
és gazdag felszereltségével eleget tesz a magasra helyezett elvárásoknak is,
emellett funkcionalitásával, variálhatóságával és komfortjával is kitűnik
versenytársai közül.
A Hyundai Motor America mellett a koreai cég kanadai
képviselete, a Hyundai Auto Canada Corporation immár második éve saját, önálló reklámfilmmel készül a Super Bowl kanadai közvetítésére, hiszen az esemény
Kanadában is hatalmas népszerűségnek örvend, a statisztikák szerint az
ottani háztartások közel 50 százaléka nézi a játékot.
„Nagyon örülünk annak, hogy azon kevés kanadai vállalat közé
tartozhatunk, amely saját reklámjával részt vehet a 2013-as Super Bowl
eseményen, hiszen nincs ennél nézettebb rendezvény Amerikában, ahol jobban
kiemelhetnénk termékeinket és azok fejlett technológiáját.” – mondta John
Vernile, a HACC marketingosztályának elnökhelyettese. „Azért döntöttünk a film
elkészítse mellett, mert a nézők szórakoztatása mellett arról is tájékoztatni
szeretnénk őket, hogy van egy világszínvonalú hibridünk.”
A 60 másodperces reklámfilmben mozifilmes elemek között, egy
apokalipszis utáni világban tűnik fel a Sonata Hybrid, amely az akciókkal
dúsított film végén kulcsfontosságú tulajdonságával, a takarékos üzemével győzi
le ellenfeleit.
Az alkotás nemcsak jellegében mozifilmes, hiszen Benji
Weinstein rendező Hollywood legjobb filmes kaszkadőreit és kaszkadőr
koordinátorait gyűjtötte össze erre a rövidfilmre, így a végeredményt azok
alkották, akik közreműködtek többek között a Kill Bill, a Szállító 2, a Csodálatos Pókember létrehozásában
is. Emellett a reklám képi megjelenítéséért a Halálos iramban filmek fényképésze,
Amira Mokri volt felelős.
Forrás: autoblog.com, superbowl-ads.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!