A Hyundai 2013-as Super Bowl filmjei



Immár hatodik éve hirdet a Hyundai az amerikai focibajnokság, a Super Bowl döntőjében, ahol vasárnap öt reklámfilmmel jelenik meg a koreai márka.

Az amerikai foci döntője a világ egyik legnézettebb médiaeseménye, amelynek szüneteiben a nézettség miatt a cégek hatalmas összegekért vásárolnak maguknak hirdetési lehetőséget. A Hyundai idén bemutatandó öt filmjéből négy teljesen új alkotás. Kettő ezek közül a játék kezdete előtt már látható lesz, míg a másik kettő a játék közben tűnik majd fel. A való életből vett alapötletekre építkező filmekben a vezetők, családok legjobb társaiként a Hyundai modellek tűnnek fel és a humort használják fel az autók teljesítményének, funkcionalitásának bemutatására.


Az „Epic PlayDate” című alkotás indítja a Hyundai Super Bowl reklámkampányát. Az új hétüléses Santa Fe modellt bemutató 60 másodperces filmben az autó egy család szórakozásának kulcsfontosságú részét képezi és felejthetetlen élményeket nyújt az autó fedélzetén tartózkodó teljes családnak. A reklámban feltűnik a legendás Flaming Lips alternatív rockbanda is, amely kifejezetten a Hyundai számára írta a film betétdalát.  


Az első játékrész közben látható, 30 másodperces „Team” című reklám apró akcióhősökről szól. A filmben egy kissrácot követhetünk, aki saját álomcsapatát szedi össze, hogy megküzdjön a kis bajkeverő szomszéddal. Az új hétszemélyes Santa Fe aktívan részt vesz ebben az akcióban is, segítve a kisfiú és anyja küzdelmét.  



A második negyedben feltűnő „Stuck” címet viselő 30 másodperces alkotás elkalauzolja a nézőt a tipikus amerikai autós túrára. Ebben egy fiatal pár útját követhetjük nyomon, amelynek során gyakran szorulnak váratlan, bizarr járművek mögé. A humoros reklámban a Sonata Turbo ereje lehetővé teszi számukra, hogy az akadályokat gyorsan maguk mögé utasítsák.    


A döntő előtti bevezető műsorban bemutatásra kerülő „Excited” film lendülete minden bizonnyal a sportautók szerelmeseit is magukkal ragadja. A hirdetésben a 429 lóerős, nyolcfokozatú váltóval szerelt Genesis R-Spec száguld egy versenypályán, miközben a népszerű sportriporter, Gus Johnson lelkesen közvetíti az eseményt.


„Az autók ma már többet jelentenek egyszerű közlekedési eszköznél – aktív részesei lehetnek az élet mindennapi kalandjainak.” – mondta Steve Shannon, a Hyundai Motor America marketingrészlegének elnöke. „Idén egy olyan kreatív kampányt alkottunk, amely demonstrálja azt, hogy a Hyundaira minden körülmények között lehet számítani, akár a Sonata Turbo biztonságos és gyors manőverezéséről, akár a Santa Fe mindenkinek örömöt nyújtó felhőtlen élményéről legyen is szó. A Hyundai a tökéletes társ az élet élvezetéhez.” – tette hozzá.

Végül az ötödik reklám a „Don't Tell” névre hallgat, amely az apával és anyával eltöltött minőségi kikapcsolódásokat helyezi előtérbe. Ez a reklám szintén a játék előtti bevezető műsorban kerül képernyőre.


A fentiekből is látható, hogy a Hyundai számára idén a vadonatúj Santa Fe a legértékesebb játékos, hiszen öt filmből háromban is ez a modell a főszereplő. A Santa Fe merész dizájnnal, nagy teljesítményű közvetlen befecskendezéses motorjaival és gazdag felszereltségével eleget tesz a magasra helyezett elvárásoknak is, emellett funkcionalitásával, variálhatóságával és komfortjával is kitűnik versenytársai közül.  

A Hyundai Motor America mellett a koreai cég kanadai képviselete, a Hyundai Auto Canada Corporation immár második éve saját, önálló reklámfilmmel készül a Super Bowl kanadai közvetítésére, hiszen az esemény Kanadában is hatalmas népszerűségnek örvend, a statisztikák szerint az ottani háztartások közel 50 százaléka nézi a játékot.


„Nagyon örülünk annak, hogy azon kevés kanadai vállalat közé tartozhatunk, amely saját reklámjával részt vehet a 2013-as Super Bowl eseményen, hiszen nincs ennél nézettebb rendezvény Amerikában, ahol jobban kiemelhetnénk termékeinket és azok fejlett technológiáját.” – mondta John Vernile, a HACC marketingosztályának elnökhelyettese. „Azért döntöttünk a film elkészítse mellett, mert a nézők szórakoztatása mellett arról is tájékoztatni szeretnénk őket, hogy van egy világszínvonalú hibridünk.”  

A 60 másodperces reklámfilmben mozifilmes elemek között, egy apokalipszis utáni világban tűnik fel a Sonata Hybrid, amely az akciókkal dúsított film végén kulcsfontosságú tulajdonságával, a takarékos üzemével győzi le ellenfeleit.


Az alkotás nemcsak jellegében mozifilmes, hiszen Benji Weinstein rendező Hollywood legjobb filmes kaszkadőreit és kaszkadőr koordinátorait gyűjtötte össze erre a rövidfilmre, így a végeredményt azok alkották, akik közreműködtek többek között a Kill Bill, a Szállító 2, a Csodálatos Pókember létrehozásában is. Emellett a reklám képi megjelenítéséért a Halálos iramban filmek fényképésze, Amira Mokri volt felelős.  

Forrás: autoblog.comsuperbowl-ads.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését