Prémium ügyfélvárót alakítottak ki a Hyundai közel-keleti szalonjaiban



A Hyundai Motor Company új, „Modern Premium” márkairányzatához illeszkedve a márka közel-keleti forgalmazói prémium ügyfélvárókat alakítottak ki bemutatótermeikben.

Az ügyfélvárók egységes dizájnja és berendezése biztosítja az ügyfelek számára az ügyfélkezelés magas színvonalát, még mielőtt beülnének egy prémiumkategóriás Hyundai modellbe. Eközben a Hyundai prémiumkategóriás modelljeire speciálisan kiképzett értékesítők a recepciós területen megfelelő szinten kezelik a márka Centennial és Genesis modelljei iránt érdeklődő ügyfeleit.

„A prémium ügyfélvárókat azért hoztuk létre a Közel-Keleten, hogy vásárlóink számára exkluzív és luxuskörnyezetet biztosíthassunk szalonlátogatásuk alkalmával. A Hyundai prémiumkategóriás modelljei növekvő népszerűségnek örvendenek a régióban, amelynek egyik legfontosabb kinyilatkoztatása a Centennial 2012-es Év Autójának megválasztása volt. Ezen modellünket is immár kényelmesen, luxuskörülmények között tekinthetik meg bemutatótermeinkben.” – mondta Tom Lee, a Hyundai közel-keleti központjának vezetője.

A Hyundai prémiumkategóriás limuzinjainak tulajdonosai számára Prémium Program keretében öt éves, kilométer-korlátozás nélküli garanciát kínálnak, amelyhez három évig vagy 60 ezer kilométer megtételéig ingyenes szerviz is jár.


A jövőben a márka garantált visszavásárlási értéket is kínál a Centennial és Genesis modellekhez, amelyet három éves országúti segélyszolgálat, valamint saját szerviz-szakember is kiegészít.  

A világ öt nagy autógyártójának egyikeként a Hyundai az utóbbi időben bővítette luxuskategóriás modelljeinek sorát azért, hogy versenyre kelhessen az olyan, már elismert autógyártókkal, mint a BMW, Mercedes, vagy Lexus. 2013-ban a Hyundai minden eddiginél nagyobb figyelmet fordít majd a prémium modellkínálatára és azok vásárlóira.

A Hyundai elhivatottságának és folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően egyre jobb minőségű termékek születnek, új marketingstratégiák készülnek és továbbfejlesztett kereskedőhálózatok jönnek létre, így a vállalat eladásai folyamatosan emelkedhetnek.

A közel-keleti régió fontos szerepet játszik ebben a növekedésben, hiszen a 2011-es 262692 darabszámról 2012. november végéig 278515 darabra nőttek az eladások.

Forrás: ameinfo.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését