Prémium ügyfélvárót alakítottak ki a Hyundai közel-keleti szalonjaiban
A Hyundai Motor Company új, „Modern Premium”
márkairányzatához illeszkedve a márka közel-keleti forgalmazói prémium
ügyfélvárókat alakítottak ki bemutatótermeikben.
Az ügyfélvárók egységes dizájnja és berendezése biztosítja az
ügyfelek számára az ügyfélkezelés magas színvonalát, még mielőtt beülnének egy
prémiumkategóriás Hyundai modellbe. Eközben a Hyundai prémiumkategóriás
modelljeire speciálisan kiképzett értékesítők a recepciós területen megfelelő
szinten kezelik a márka Centennial és Genesis modelljei iránt érdeklődő ügyfeleit.
„A prémium ügyfélvárókat azért hoztuk létre a Közel-Keleten,
hogy vásárlóink számára exkluzív és luxuskörnyezetet biztosíthassunk
szalonlátogatásuk alkalmával. A Hyundai prémiumkategóriás modelljei növekvő
népszerűségnek örvendenek a régióban, amelynek egyik legfontosabb
kinyilatkoztatása a Centennial 2012-es Év Autójának megválasztása volt. Ezen
modellünket is immár kényelmesen, luxuskörülmények között tekinthetik meg
bemutatótermeinkben.” – mondta Tom Lee, a Hyundai közel-keleti központjának vezetője.
A Hyundai prémiumkategóriás limuzinjainak tulajdonosai
számára Prémium Program keretében öt éves, kilométer-korlátozás nélküli
garanciát kínálnak, amelyhez három évig vagy 60 ezer kilométer megtételéig
ingyenes szerviz is jár.
A jövőben a márka garantált visszavásárlási értéket is kínál
a Centennial és Genesis modellekhez, amelyet három éves országúti segélyszolgálat,
valamint saját szerviz-szakember is kiegészít.
A világ öt nagy autógyártójának egyikeként a Hyundai az
utóbbi időben bővítette luxuskategóriás modelljeinek sorát azért, hogy
versenyre kelhessen az olyan, már elismert autógyártókkal, mint a BMW,
Mercedes, vagy Lexus. 2013-ban a Hyundai minden eddiginél nagyobb figyelmet
fordít majd a prémium modellkínálatára és azok vásárlóira.
A Hyundai elhivatottságának és folyamatos fejlesztéseinek
köszönhetően egyre jobb minőségű termékek születnek, új marketingstratégiák
készülnek és továbbfejlesztett kereskedőhálózatok jönnek létre, így a vállalat eladásai
folyamatosan emelkedhetnek.
A közel-keleti régió fontos szerepet játszik ebben a növekedésben,
hiszen a 2011-es 262692 darabszámról 2012. november végéig 278515 darabra
nőttek az eladások.
Forrás: ameinfo.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!