A Közel-Keleten és Afrikában bővíti jelenlétét a Hyundai


A Hyundai és a Kia a jövőben gyorsítani kívánja bővülését olyan fejlődő piacokon, mint a Közel-Kelet és Afrika.

A Hyundai Motor Group tájékoztatása szerint a Hyundai és a Kia 278515, illetve 186504 autót adott el a Közel-Keleten az elmúlt év első 11 hónapjában. A Hyundai arra számít, hogy 2012-es eladásai első alkalommal lépik át a 300 ezres, míg a Kia esetén a 200 ezres határt a régióban.

A Hyundai már az elsők között van Izraelben, Jordániában és Szíriában, míg az Egyesült Arab Emirátusban 70, Kuvaitban pedig 80 százalékos piaci növekedést ért el az előző évi eredményhez viszonyítva. A Kia szintén növeli jelenlétét Szaúd-Arábiában, a Közel-Kelet legnagyobb autópiacán, ahol az eladások a tavalyi számokhoz képest 32 százalékos bővüléssel 40 ezer fölé emelkedtek.

A koreai vállalatcsoport jelentős teljesítményre volt képes az afrikai kontinensen is, ahol november végéig 243729 autót sikerült értékesíteniük.

Afrika legnagyobb autópiaca Dél-Afrika, ahol a Hyundai első alkalommal érte el az 50 ezres darabszámot, míg a Kia 61 százalékos növekedéssel 25715 autót tudott értékesíteni. A két vállalat piaci részesedése így 3,5-ről 5,2 százalékra emelkedett 2012. során.

„Tekintettel arra, hogy a globális verseny egyre élesebb az Egyesült Államokban, Európában és Kínában, a Hyundai és Kia számára egyre fontosabbá válik az erős jelenlét a fejlődő piacokon.” – mondta a Hyundai egyik képviselője.

Forrás: chinadaily.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését