A Közel-Keleten és Afrikában bővíti jelenlétét a Hyundai
A Hyundai és a Kia a jövőben gyorsítani kívánja bővülését
olyan fejlődő piacokon, mint a Közel-Kelet és Afrika.
A Hyundai Motor Group tájékoztatása szerint a Hyundai és a
Kia 278515, illetve 186504 autót adott el a Közel-Keleten az elmúlt év első 11
hónapjában. A Hyundai arra számít, hogy 2012-es eladásai első alkalommal lépik
át a 300 ezres, míg a Kia esetén a 200 ezres határt a régióban.
A Hyundai már az elsők között van Izraelben, Jordániában és
Szíriában, míg az Egyesült Arab Emirátusban 70, Kuvaitban pedig 80 százalékos
piaci növekedést ért el az előző évi eredményhez viszonyítva. A Kia szintén
növeli jelenlétét Szaúd-Arábiában, a Közel-Kelet legnagyobb autópiacán, ahol az
eladások a tavalyi számokhoz képest 32 százalékos bővüléssel 40 ezer fölé
emelkedtek.
A koreai vállalatcsoport jelentős teljesítményre volt képes
az afrikai kontinensen is, ahol november végéig 243729 autót sikerült
értékesíteniük.
Afrika legnagyobb autópiaca Dél-Afrika, ahol a Hyundai első
alkalommal érte el az 50 ezres darabszámot, míg a Kia 61 százalékos
növekedéssel 25715 autót tudott értékesíteni. A két vállalat piaci részesedése
így 3,5-ről 5,2 százalékra emelkedett 2012. során.
„Tekintettel arra, hogy a globális verseny egyre élesebb az
Egyesült Államokban, Európában és Kínában, a Hyundai és Kia számára egyre
fontosabbá válik az erős jelenlét a fejlődő piacokon.” – mondta a Hyundai egyik
képviselője.
Forrás: chinadaily.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!