Mégsem szűnik meg az Accent Indiában



Nemrég még arról szóltak a hírek, hogy valószínűleg év végével megszüntetik Indiában a legrégebben gyártott modellt, ám úgy tűnik, 2016-ig még biztosan tovább készül.

A Hyundai Accent a Santro (Atos) mellett a legrégibb modell a dél-koreai autógyártó indiai portfóliójában, így joggal merül fel a kérdés, hogy vajon mit keres még mindig a folyékony szobrászat által inspirált legújabb modellek között a 12 éve bemutatott és azóta csak minimálisan változtatott Accent.


Nos, a válasz egyszerű: habár Indiában valóban csökken az érdeklődés az Accent iránt, ám továbbra is népszerűnek tekinthető olyan exportpiacokon, mint Algéria és más afrikai államok, ahol egyike a legkeresettebb modelleknek.

Az ottani piacon Accent LC néven ismert modell iránti töretlen népszerűség miatt a Hyundai India úgy döntött, hogy továbbra is szállítja a modellt Algéria számára, ahol az ottani importőr még néhány évig havi szinten 3 ezer darabot kíván értékesíteni belőle.   


Az autó elsősorban az algériai taxistársaságok között népszerű, amelynek köszönhetően 2006-ban piacvezető helyen állt az Accent. A modell a 2000-es bevezetését követően két apróbb fazonigazításon esett át, amelyek mind a belteret, mind a külső megjelenést érintették. Az autót megjelenése óta a konszern 1,5 literes, 94 lóerős benzinmotorja mozgatja, amelyhez 5 fokozatú manuális váltó csatlakozik.

A Hyundai Accent annak ellenére uralja az algériai piacot, hogy időközben olyan vetélytársak érkeztek, mint a Dacia Logan, Renault Symbol (Thalia), Chevrolet Sail, stb. Addig, amíg ilyen mértékű érdeklődés mutatkozik a modell iránt, a Hyundai India még legalább négy évig továbbra is szállítja az Accentet afrikai partnerei számára.

Forrás: indianautosblog.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését