A Hyundai változatlan ütemben növelte európai piaci részesedését 2012-ben
(Sajtóközlemény) A Hyundai 2012-ben az európai újautó-piac 3,5 százalékát tudhatta magáénak, derül ki az európai autógyártók szövetsége, az ACEA által nyilvánosságra hozott adatokból. Összehasonlításként, a vállalat európai piaci részesedése 2011 végén 2,9 százalék volt.
Az elmúlt évben összesen 432 135 darab Hyundai gépkocsit helyeztek forgalomba Európában, 9,4 százalékkal többet, mint 2011-ben. Ugyanezen időszakban a piac egésze 7,8 százalékkal zsugorodott.
„Ebben a rendkívüli kihívásokat jelentő gazdasági környezetben különösen nagy örömmel tölt el bennünket, hogy 2012-ben minden eddiginél nagyobb piaci részesedésre tettünk szert Európában. Az elmúlt két év során 12 új modellt vezettünk be (többet olyan piaci szegmensekben, amelyekben a Hyundai korábban nem volt jelen), és ezek mindegyike kiváló minőséget, csekély károsanyag-kibocsátást és nagyszerű ár-érték arányt nyújt ügyfeleinknek” – hangsúlyozta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.
„Az intenzív bevezetési időszakot követően 2013-ban konszolidációra törekszünk: minőségi fejlődés (például a márka ismertségének fejlesztése, vagy az ügyfél-elégedettség fokozása) révén kívánjuk még erősebb alapokra helyezni a Hyundai működését, hogy sikeresen megtarthassuk azon új ügyfeleinket, akik az elmúlt években minket választottak” – tette hozzá Rushforth.
A Hyundai, beruházásai révén töretlenül fejleszti európai tevékenységeit: jelenleg is folyik a vállalat Frankfurt melletti központjának kibővítése. Szintén jelentős beruházásnak számít a híres németországi Nürburgring versenypályánál létesített, új tesztközpont, amely lehetővé teszi a Hyundai számára, hogy tovább tökéletesítse európai fejlesztésű járműveinek minőségét és menettulajdonságait.
Annak kapcsán, hogy a Hyundai hamarosan visszatér a Rali Világbajnokságba (WRC), a vállalat létrehozta a Hyundai Motorsport GmbH-t, amely a németországi Alzenauban, egy kifejezetten erre a célra létesített központban működik.
„A jövőben is folytonos beruházásokkal támogatjuk fejlődő európai üzleti infrastruktúránkat, és folyamatosan erősítjük a márka hírnevét, mint Európa egyik vezető autógyártója” – emelte ki Rushforth.
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!