Betiltották a Santa Fe holland reklámját



A Hyundai kijelentései szerint az autógyár arra törekszik, hogy autóit már ne csak racionális érvek alapján válasszák, hanem érzelmi alapokon is. Erre játszik rá a Santa Fe holland reklámja is.

A rövidfilmben szereplő hölgyek ugyanis egytől egyig begerjednek, amikor meglátják az új Santa Fe modellt, így láthatunk testükön végigfutó izzadtságcseppeket és átérezhetjük a testükön végigfutó borzongást, amelyet az autó látványa okoz számukra.


Sajnos a Fitzoy Amsterdam által készített reklám kiverte a biztosítékot a holland hatóságoknál, akik levetették a műsorról a filmet. Pedig sokan biztosan jobban örültek volna ennek a változatnak, mint a „Ne mondd el anyának!” filmeknek, amelyekkel a Hyundai világszerte népszerűsíti új modelljét.  


Forrás: autoevolution.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését