A Hyundai lett a Super Bowl legnépszerűbb reklámozója



Amíg néhány autógyártó hosszú, érzelmes vagy épp mókás reklámokkal jelent meg az amerikai foci döntőjén, addig a Hyundai filmjei voltak a leghatékonyabbak az interneten.

Az Edmunds.com autóipari honlap az amerikai Super Bowl közvetítésének ideje alatt felmérte, melyik reklámfilm vonzza a legtöbb internetezőt. A legnagyobb nyertes – legalábbis az azonnali érdeklődés szempontjából – a Hyundai volt, amelynek Santa Fe hirdetései kapcsán 738 százalékkal ugrott meg a modell érdeklődők száma az interneten. A reklámban egy kisfiú kerekedik fel az édesanyjával, hogy az új hétüléses Santa Fe modellben összegyűjtsék a legkiválóbb csapatot, akik szembenézhetnek a helyi parkot uraló kissrácokkal.


A Santa Fe film messze megelőzte a sorban következő autóhirdetést, amely az Audi S6 sportmodellre épült. Ebben egy fiút követhetünk, aki egyedül indul egy középiskolai bálba apu új S6-osával, amelynek hatására felbátorodva megcsókolja a bál szépét, azonban annak barátjától ezért monoklit kap. Érdekesség, hogy a reklám vetítése után nemcsak az S6, hanem a nagyobb S8 iránt is megnövekedett az internetezők érdeklődése.  

A nagy játék előtt sugárzott hirdetések még nagyobb érdeklődést váltottak ki az Edmunds.com szerint. A Mercedes új CLA modelljének filmjét követően 1500 százalékkal ugrott meg az érdeklődés, míg a Hyundai Genesis nem sokkal a kezdőrúgás előtt vetített filmje után 830 százalékos növekedést regisztráltak.


Forrás: abc15.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését