A Hyundai lett a Super Bowl legnépszerűbb reklámozója
Amíg néhány autógyártó hosszú, érzelmes vagy épp mókás
reklámokkal jelent meg az amerikai foci döntőjén, addig a Hyundai filmjei
voltak a leghatékonyabbak az interneten.
Az Edmunds.com autóipari honlap az amerikai Super Bowl közvetítésének
ideje alatt felmérte, melyik reklámfilm vonzza a legtöbb internetezőt. A legnagyobb
nyertes – legalábbis az azonnali érdeklődés szempontjából – a Hyundai volt,
amelynek Santa Fe hirdetései kapcsán 738 százalékkal ugrott meg a modell érdeklődők
száma az interneten. A reklámban egy kisfiú kerekedik fel az édesanyjával, hogy
az új hétüléses Santa Fe modellben összegyűjtsék a legkiválóbb csapatot, akik
szembenézhetnek a helyi parkot uraló kissrácokkal.
A Santa Fe film messze megelőzte a sorban következő
autóhirdetést, amely az Audi S6 sportmodellre épült. Ebben egy fiút
követhetünk, aki egyedül indul egy középiskolai bálba apu új S6-osával,
amelynek hatására felbátorodva megcsókolja a bál szépét, azonban annak
barátjától ezért monoklit kap. Érdekesség, hogy a reklám vetítése után nemcsak
az S6, hanem a nagyobb S8 iránt is megnövekedett az internetezők érdeklődése.
A nagy játék előtt sugárzott hirdetések még nagyobb
érdeklődést váltottak ki az Edmunds.com szerint. A Mercedes új CLA modelljének
filmjét követően 1500 százalékkal ugrott meg az érdeklődés, míg a Hyundai
Genesis nem sokkal a kezdőrúgás előtt vetített filmje után 830 százalékos
növekedést regisztráltak.