A Hyundai szembeszáll a hagyományokkal
John Krafcik, a Hyundai elnök-vezérigazgatója a nemrég
megrendezett Nemzeti Autókereskedők Szövetségének (NADA) rendezvényén beszélt a
Hyundai jövőjéről.
A Hyundai Motor America elnök-vezérigazgatója az Orlandóban,
teltház előtt megrendezett kereskedelmi konferencián sokat elárult a Hyundai jövőbeni
terveiről. John Krafcik arról beszélt a kereskedőknek, hogy merjenek a
hagyományos bölcsességekkel szembeszállni, rámutatva a Hyundai szokatlan
megközelítésére a formaterv, a kereskedelmi tevékenység és a prémium termékek
témakörében. Ezen túl bepillantást adott a koreai autógyártó jövőbeli
modellkínálatába, amelyben még több prémium modell kap helyet.
A Detroitban bemutatott HCD-14 Genesis Concept tökéletes
példája a Hyundai jövőbeli elképzeléseinek, amely szembemegy a legtöbb
autógyártó elképzelésével. Miután tavaly a Hyundai 8,6 százalékos növekedéssel
rekordévet zárt, a globális eladási adatok januárban pedig 27,8 százalékos
növekedést mutatnak, így nehéz vitázni üzleti modelljük sikerességén. A
Hyundai a világ egyik leggyorsabban növekvő autógyártója, amelynek a koreai
üzemén kívül még hét országban, Brazíliában, Kínában, Csehországban, Indiában,
Oroszországban, Törökországban és az Egyesült Államokban vannak gyártósorai.
A koreai autógyártó célja, hogy megelőzze japán riválisait
az autóipari szektorban, amelynek érdekében a világ minden táján komoly erőfeszítéseket
tesz. Emellett szemmel tartják a német luxusmárkákat is, ahol további hatalmas
piaci lehetőségeket látnak. A Hyundai ráadásul nem fél szembeszállni a
tradíciókkal és más irányba mozdulni, mint azt teszi a legtöbb autógyártó.
Krafcik elmondta, hogy üzleti politikájuk szerint dacolnak a
szokásokkal és nem másolják azt, amit mások tesznek. „Úgy fogalmaznék, ha a
teljes iparág balra mozdul, nekünk is abba az irányba kell tekintenünk, ám még
inkább keressük a lehetőségeket jobboldalt .” – mondta Krafcik.
Bátorságra vall, ha a teljes iparággal ellentétben más
irányba megy a Hyundai. A márka ráadásul tisztában van vele, hogy muszáj
versenyben maradnia a prémium szegmensben ahhoz, hogy globális márkaként
elismerjék. Ez mind a vállalati filozófia része. „A mi szemszögünkből ez a
vezető szerep. A filozófiánk esszenciája három szóból álló mantra: szembeszállni,
tervezni, örömet okozni.” – tette hozzá Krafcik.
Ennek a filozófiának részeként a Hyundai még több prémium
modellt kíván bevezetni a jövőben. Emellett a vásárlók többsége számára elérhető
gazdaságos modelleket is továbbfejlesztik. Krafcik példaként hozta a Sonata
négyhengeres motorválasztékát, valamint a Genesis és Equus modellek értékesítési
stratégiáját.
A Hyundai jövőbeli prémium modellkínálatát saját márkaneve
alatt tartja majd, míg a Kia leányvállalat inkább a fiatalabb vásárlók igényeit
hívatott kielégíteni olyan termékekkel, mint a Soul, vagy az új ötajtós Kia Forte, míg a Hyundai márka a jövőben inkább a luxusautók piacára koncentrál. A
jelenlegi eredmények alapján a Hyundainak erősebb vásárlói bázisa van, ráadásul
9 százalékos a piaci részesedése van a prémium szegmensben.
Krafcik a NADA konferencián a kereskedőihez szólva elmondta,
a Detroitban kiállított HCD-14
a Hyundai jövőbeli formatervezési irányzatának
előfutárának tekinthető. „Tudjuk a Hyundainál, hogy a jelenlegi sikerességünk
elsősorban az Önök erőfeszítésén és eredményességén múlik. Tudásuk,
elhivatottságuk és vállalkozó szellemük biztosíték számunkra, hogy továbbra is
utasítsuk el a szokványos gondolkodást és olyan módon okozzunk örömet
vásárlóinknak, amelyet még mi sem tudunk ma elképzelni.” – mondta Krafcik.
A Hyundai hisz abban, hogy túljuthat a jövőbeli nehézségeken
és a szokványostól eltérő módon lesz képes elégedetté tenni vásárlói igényeit,
amely remek üzleti modellként is szolgálhat mások számára. A HCD-14 Genesis
Concept pedig utat mutat, merre is tart a Hyundai a jövőben.
Forrás: torquenews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!