A Hyundai szembeszáll a hagyományokkal



John Krafcik, a Hyundai elnök-vezérigazgatója a nemrég megrendezett Nemzeti Autókereskedők Szövetségének (NADA) rendezvényén beszélt a Hyundai jövőjéről.

A Hyundai Motor America elnök-vezérigazgatója az Orlandóban, teltház előtt megrendezett kereskedelmi konferencián sokat elárult a Hyundai jövőbeni terveiről. John Krafcik arról beszélt a kereskedőknek, hogy merjenek a hagyományos bölcsességekkel szembeszállni, rámutatva a Hyundai szokatlan megközelítésére a formaterv, a kereskedelmi tevékenység és a prémium termékek témakörében. Ezen túl bepillantást adott a koreai autógyártó jövőbeli modellkínálatába, amelyben még több prémium modell kap helyet.

A Detroitban bemutatott HCD-14 Genesis Concept tökéletes példája a Hyundai jövőbeli elképzeléseinek, amely szembemegy a legtöbb autógyártó elképzelésével. Miután tavaly a Hyundai 8,6 százalékos növekedéssel rekordévet zárt, a globális eladási adatok januárban pedig 27,8 százalékos növekedést mutatnak, így nehéz vitázni üzleti modelljük sikerességén. A Hyundai a világ egyik leggyorsabban növekvő autógyártója, amelynek a koreai üzemén kívül még hét országban, Brazíliában, Kínában, Csehországban, Indiában, Oroszországban, Törökországban és az Egyesült Államokban vannak gyártósorai.


A koreai autógyártó célja, hogy megelőzze japán riválisait az autóipari szektorban, amelynek érdekében a világ minden táján komoly erőfeszítéseket tesz. Emellett szemmel tartják a német luxusmárkákat is, ahol további hatalmas piaci lehetőségeket látnak. A Hyundai ráadásul nem fél szembeszállni a tradíciókkal és más irányba mozdulni, mint azt teszi a legtöbb autógyártó.

Krafcik elmondta, hogy üzleti politikájuk szerint dacolnak a szokásokkal és nem másolják azt, amit mások tesznek. „Úgy fogalmaznék, ha a teljes iparág balra mozdul, nekünk is abba az irányba kell tekintenünk, ám még inkább keressük a lehetőségeket jobboldalt .” – mondta Krafcik.

Bátorságra vall, ha a teljes iparággal ellentétben más irányba megy a Hyundai. A márka ráadásul tisztában van vele, hogy muszáj versenyben maradnia a prémium szegmensben ahhoz, hogy globális márkaként elismerjék. Ez mind a vállalati filozófia része. „A mi szemszögünkből ez a vezető szerep. A filozófiánk esszenciája három szóból álló mantra: szembeszállni, tervezni, örömet okozni.” – tette hozzá Krafcik.


Ennek a filozófiának részeként a Hyundai még több prémium modellt kíván bevezetni a jövőben. Emellett a vásárlók többsége számára elérhető gazdaságos modelleket is továbbfejlesztik. Krafcik példaként hozta a Sonata négyhengeres motorválasztékát, valamint a Genesis és Equus modellek értékesítési stratégiáját.  

A Hyundai jövőbeli prémium modellkínálatát saját márkaneve alatt tartja majd, míg a Kia leányvállalat inkább a fiatalabb vásárlók igényeit hívatott kielégíteni olyan termékekkel, mint a Soul, vagy az új ötajtós Kia Forte, míg a Hyundai márka a jövőben inkább a luxusautók piacára koncentrál. A jelenlegi eredmények alapján a Hyundainak erősebb vásárlói bázisa van, ráadásul 9 százalékos a piaci részesedése van a prémium szegmensben.


Krafcik a NADA konferencián a kereskedőihez szólva elmondta, a Detroitban kiállított HCD-14 a Hyundai jövőbeli formatervezési irányzatának előfutárának tekinthető. „Tudjuk a Hyundainál, hogy a jelenlegi sikerességünk elsősorban az Önök erőfeszítésén és eredményességén múlik. Tudásuk, elhivatottságuk és vállalkozó szellemük biztosíték számunkra, hogy továbbra is utasítsuk el a szokványos gondolkodást és olyan módon okozzunk örömet vásárlóinknak, amelyet még mi sem tudunk ma elképzelni.” – mondta Krafcik.

A Hyundai hisz abban, hogy túljuthat a jövőbeli nehézségeken és a szokványostól eltérő módon lesz képes elégedetté tenni vásárlói igényeit, amely remek üzleti modellként is szolgálhat mások számára. A HCD-14 Genesis Concept pedig utat mutat, merre is tart a Hyundai a jövőben.

Forrás: torquenews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei