72 millió dollárt gyűjtött gyermekrák elleni kampányával a Hyundai
Nem hiába értékesített sok százezer autót a Hyundai az
elmúlt években az Egyesült Államokban, hiszen a befolyó bevétel bizonyos részét
a Hyundai által alapított Hope on Wheels szervezet kapja, amely immár az ország
második legnagyobb ilyen jellegű nonprofit szervezetévé lépett elő.
A Hyundai minden Amerikában értékesített modelljének
árbevételéből 14 dollárt utal át a koreai gyártó „Hope On Wheels”
alapítványába, amelynek küldetése a gyermekrák elleni minél hatásosabb
küzdelem. Mivel a szeptember a Nemzeti Gyermekrák Tudatosság Hónapja Amerikában,
a Hyundai és márkakereskedői hálózata további 10,3 millió dollárt adományozott
a célra. Ezzel az összeggel együtt a Hyundai az elmúlt 15 évben 72 millió
dollárral járult hozzá a gyermekrák elleni küzdelemhez.
Ezen felül még ebben a hónapban 250 ezer dollárt osztanak
szét a nemzet 41 gyermekrák-kutató centruma között, míg nyolc amerikai kórház
több mint egymillió dolláros adományban részesült.
A Hyundai Motor America kezdeményezése személyes okokra
vezethető vissza, hiszen a vállalat elnöke, John Krafcik fiát is megijesztették
a halálos kórral még évekkel ezelőtt. Aztán kiderült, még sincs olyan nagy baj,
ám Krafcik a USA Today magazinnak elárult, hogy élete leggyötrelmesebb időszaka
volt, amíg a diagnózisra várt.
A Hyundai számításai szerint minden 36. percben rákkal
diagnosztizálnak egy gyereket az Egyesült Államokban, vagyis évente mintegy 15
ezerrel nő a betegségben szenvedők száma.
Forrás: usatoday.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!