Tovább erősítené pozícióját a Hyundai Indiában


A dél-koreai Hyundai a jövőben alapjaitól kezdődően Indiában fejlesztené új modelljeit, amely a márka egyik legnagyobb piaca.  

A vállalat szeptembertől forgalmazza legújabb, Grand i10 modelljét Indiában és a jövőben az itt tervezett és fejlesztett modellekkel kívánja megerősíteni piaci pozícióját. „Igen,, nagyon szeretnénk, ha autóinkat teljes mértékben itt, Indiában fejlesztenék. Ez nem történik meg a következő három-négy évben, de 5-10 éven belül elképzelhető.” – mondta C. H. Han, a Hyundai Motr India Ltd. koordinátora.  

Az indiai fejlesztés fő okaként hozzátette: „Jelenleg a HMIL mérnökei csupán támogatják a Hyundai Motor globális fejlesztéseit. Ám a HMIL számára fontos, hogy nemcsak a helyi, de a környező piacokra szánt modelleket saját magunk fejleszthessük.” Han azonban azt is elmondta, hogy ez egy hosszú távú program, hiszen a vállalat Hyderabadban működő kutató-fejlesztő részlegének kapacitása és ereje még nem vethető össze az anyacég központi fejlesztőközpontjával.   

A 2009. óta működő HMIL kutató-fejlesztő központja aktívan támogatja az anyacég fejlesztői által kialakított globális platformok indiai körülményekhez igazítását, főképp a biztonsági felszerelések és formai elemek területén. A meglévő i10 és i20 közé belépő új Grand i10 esetében például az indiai mérnökök a helyi igények szerint alakították át az autót, így kerültek az utastérbe hátsó légbeömlők, de többek között a hátsó oldalablakok formáját is ők alakították át. 

A vállalat belépő kategóriás Eon modellje esetében a HMIL szakemberei szintén nagyban hozzájárultak a modell végső kialakításához. Most ezt a kisegítő szerepet szeretné a vállalat még magasabb szintre fejleszteni.

„Ahhoz, hogy ez megvalósulhasson, a Hyderabadban jelenleg működő kutató-fejlesztő központot meg kell erősíteni.” – mondja Han, majd hozzátette: „A HMC koreai központjához képest az indiai részleg nagyon kicsi.” A fejlesztés további oka az indiai piac fontossága. „Kína és Amerika után India a Hyundai harmadik legjelentősebb piaca, ahol erős jelenlétre van szükség.” – mondja.

A vállalat minden lehetőséget kihasznál azért, hogy versenyre kelhessen az Indiában piacvezető Maruti Suzukival. A Grand i10 modellel a Swiftet veszi célkeresztbe, amely a Ford új Figo modellje mellett India legnépszerűbb prémium kisautója. A Grand i10 kétféle – egy 1,1 literes dízel és egy 1,2 literes benzines – erőforrással lesz kapható szeptember 3-tól.

Forrás: firstpost.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését