Tovább erősítené pozícióját a Hyundai Indiában
A dél-koreai Hyundai a jövőben alapjaitól kezdődően Indiában
fejlesztené új modelljeit, amely a márka egyik legnagyobb piaca.
A vállalat szeptembertől forgalmazza legújabb, Grand i10
modelljét Indiában és a jövőben az itt tervezett és fejlesztett modellekkel
kívánja megerősíteni piaci pozícióját. „Igen,, nagyon szeretnénk, ha autóinkat
teljes mértékben itt, Indiában fejlesztenék. Ez nem történik meg a következő
három-négy évben, de 5-10 éven belül elképzelhető.” – mondta C. H. Han, a
Hyundai Motr India Ltd. koordinátora.
Az indiai fejlesztés fő okaként hozzátette: „Jelenleg a HMIL
mérnökei csupán támogatják a Hyundai Motor globális fejlesztéseit. Ám a HMIL
számára fontos, hogy nemcsak a helyi, de a környező piacokra szánt modelleket
saját magunk fejleszthessük.” Han azonban azt is elmondta, hogy ez egy hosszú távú
program, hiszen a vállalat Hyderabadban működő kutató-fejlesztő részlegének kapacitása
és ereje még nem vethető össze az anyacég központi fejlesztőközpontjával.
A 2009. óta működő HMIL kutató-fejlesztő központja aktívan
támogatja az anyacég fejlesztői által kialakított globális platformok indiai
körülményekhez igazítását, főképp a biztonsági felszerelések és formai elemek területén.
A meglévő i10 és i20 közé belépő új Grand i10 esetében például az indiai
mérnökök a helyi igények szerint alakították át az autót, így kerültek az
utastérbe hátsó légbeömlők, de többek között a hátsó oldalablakok formáját is
ők alakították át.
A vállalat belépő kategóriás Eon modellje esetében a HMIL
szakemberei szintén nagyban hozzájárultak a modell végső kialakításához. Most ezt
a kisegítő szerepet szeretné a vállalat még magasabb szintre fejleszteni.
„Ahhoz, hogy ez megvalósulhasson, a Hyderabadban jelenleg működő
kutató-fejlesztő központot meg kell erősíteni.” – mondja Han, majd hozzátette: „A
HMC koreai központjához képest az indiai részleg nagyon kicsi.” A fejlesztés
további oka az indiai piac fontossága. „Kína és Amerika után India a Hyundai
harmadik legjelentősebb piaca, ahol erős jelenlétre van szükség.” – mondja.
A vállalat minden lehetőséget kihasznál azért, hogy
versenyre kelhessen az Indiában piacvezető Maruti Suzukival. A Grand i10
modellel a Swiftet veszi célkeresztbe, amely a Ford új Figo modellje mellett India
legnépszerűbb prémium kisautója. A Grand i10 kétféle – egy 1,1 literes dízel és
egy 1,2 literes benzines – erőforrással lesz kapható szeptember 3-tól.
Forrás: firstpost.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!