A Hyundai értékesítői a legjobbak
A Foresight Kutatóintézet 2013-as Kereskedői felmérése
szerint a Hyundai amerikai hálózatának értékesítői teszik a legnagyobb
befolyást a vásárlókra.
A többek között autóipari területre is specializálódott
Foresight Kutatóintézet felmérései átfogó értékelést adnak a jelenlegi
kereskedelmi hálózatok minőségéről, a vásárlói tapasztalatokról és a vásárlás
folyamatában tapasztalt élményekről.
„Több mint hétezer újautót vásárló tapasztalatai alapján
készített felmérésünk azt mutatta, hogy a Hyundai minden más, nem luxusautókat
forgalmazó vállalatnál több pontszámot kapott.” – mondta Steve Bruyn, a
Foresight ügyvezetője. „a felmérésben részt vevők 56 százaléka mondta azt, hogy
a Hyundainál szerzett pozitív tapasztalatok és élmények nagyon fontosak voltak
és befolyásolták őket abban, hogy egy Hyundai mellett döntsenek.”
A Foresight elemzésében értékelik az ügyfél vásárlással
töltött idejét, a kénelmét és a fizetési folyamatot. Azon területeket
vizsgálják elsősorban, amelyek a vásárló számára befolyásoló tényezők. A kereskedői
tapasztalatot régiónként (városi, kisvárosi/elővárosi és vidéki), vásárlói
profil, demográfia, márka és szegmens szerint értékelik.
„820 Hyundai kereskedésünk mindegyike kulcsszerepet játszik
a márka folyamatos sikereiben.” – mondta Dave Zuchowskki, a Hyundai Motor
America értékesítési alelnöke. „Büszkék vagyunk kereskedőinkre és
modelljeinkre, amelyek kivívták a vásárlóink elismerését és hűségét.”
A kereskedők kiemelkedő teljesítményére a legjobb példa Amos Maly, aki a Planet Hyundai munkatársaként július hónapban 30 autót adott el. "1986. óta árulok Hyundai modelleket és már az első hónapban 27 autót sikerült eladnom." - mondja az izraeli származású Maly. "4 999 dollárért úgy vitték az autókat, mint a cukrot. Ennek ellenére soha nem gondoltuk volna, hogy a Hyundai ennyire népszerű lehet, mint manapság."
Maly szerint a Hyundai legnagyobb ütőkártyája az a széles választék, amellyel minden réteg számára megfelelő autót tud ajánlani, nem beszélve az ötéves. 60 ezer mérföldig érvényes általános mellett a 10 évre, vagy 100 ezer mérföldre adott erőátviteli garanciáról. „A garancia mindent elmond. Már az autók ötödik generációját árulom és elmondhatom, a Hyundai autói a legjobbak.” – mondja Maly, aki saját számítása szerint kb. 12 ezer autót adott már el karrierje során.
A kereskedők kiemelkedő teljesítményére a legjobb példa Amos Maly, aki a Planet Hyundai munkatársaként július hónapban 30 autót adott el. "1986. óta árulok Hyundai modelleket és már az első hónapban 27 autót sikerült eladnom." - mondja az izraeli származású Maly. "4 999 dollárért úgy vitték az autókat, mint a cukrot. Ennek ellenére soha nem gondoltuk volna, hogy a Hyundai ennyire népszerű lehet, mint manapság."
Maly szerint a Hyundai legnagyobb ütőkártyája az a széles választék, amellyel minden réteg számára megfelelő autót tud ajánlani, nem beszélve az ötéves. 60 ezer mérföldig érvényes általános mellett a 10 évre, vagy 100 ezer mérföldre adott erőátviteli garanciáról. „A garancia mindent elmond. Már az autók ötödik generációját árulom és elmondhatom, a Hyundai autói a legjobbak.” – mondja Maly, aki saját számítása szerint kb. 12 ezer autót adott már el karrierje során.
Forrás: hyundainews.com, reviewjournal.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!