Prémium modellek a Hyundai közel-keleti sikereinek kulcsai


A Hyundai a világ minden táján a figyelem középpontjába került az elmúlt években, de a márka nemcsak a közismert piacokon sikeres, hanem olyan helyeken is, ahol ezt nem várnánk.

A Hyundai globális fejlődése szinte példa nélküli: a márka legnagyobb piacának tekinthető Kínában három gyár ontja az új modelleket, a másodikként számon tartott Egyesült Államokban is csupán a szűkre szabott kapacitás áll a terjeszkedés útjában, Európában pedig a kemény gazdasági helyzet ellenére sikerült megszilárdítani piaci részesedésüket. Ám nemcsak ezeken a területeken sikeres a Hyundai, hanem a Közel-Keleten is.

A Hyundai közel-keleti régiója széles vidéket ölel át, a Levante országokon át nyugaton az öböl-menti területeken keresztül egészen a keleti Afganisztánig. Amilyen széles területileg, kulturálisan éppen olyan sokszínű is: a vásárlók nagy része arab, ám nem mind. Némelyikük olajállamokban él, mások nem. Néhány állam gazdag, míg mások fejlődőnek számítanak.  


A Hyundai az elmúlt években ebben a régióban is növekedést produkált mind darabszámban, mind a márka megítélése szempontjából. A 165 ezernél is több idei első féléves eladási adat előrevetíti, hogy év végére akár – a tavalyihoz hasonlóan – 300 ezer új Hyundai is elkelhet a régióban. A legkeresettebb Hyundai modell itt is az Elantra, amelynek értékesítése 35 százalékkal emelkedett.  

A Hyundai elnöke idei célként a márka Modern Prémium státuszának megerősítését tűzte ki, amelynek lényege, hogy a korábbi értékarányos márka értékessé lépjen elő, amelyet a közel-keleti vevők valóban értékelnek is: sehol máshol nem mutatható ki ez ennyire, mint az ebben a régióban eladott prémium kategóriás Hyundai modellek darabszámának növekedésében, illetve az ezen modellek által kiérdemelt régiós elismerések, díjak számával.


Tavaly év végén a Hyundai Centennial/Equus modellt a Közel-Kelet vezető autós magazinja, a Sport Auto a 2012-es Év Autójának választotta, míg idén májusban a modell új, 2014-es modellévű változata kiérdemelte a Legjobb Luxusautó címet az Automobile magazintól. Ne feledjük, ezen a területen eddig szinte kizárólag német luxusmárkák uralkodtak.

A Hyundai különleges, prémium ügyféltereket hozott létre közel-keleti ügyfelei részére azért, hogy itt méltóképpen mutathassák be nekik a Centennial és a Genesis luxusmodelleket. Emellett itt a felkészült értékesítők teljesítik az ügyfelek minden különleges kívánságát is, még mielőtt beülnének a márka valamely luxusautójába.  


A megfelelő környezet kialakítása mellett a Hyundai különleges, Prémium Ügyfélkezelési Programjával is segíti a prémium modelleket, amelynek keretein belül garantált visszavásárlási árat is kínálnak új ügyfeleiknek. A stratégia bevált, hiszen a Genesis és a Centennial értékesítési eredményei az idei év első felében 12,7 százalékkal haladták meg a tavalyi számokat.  

„Kétségtelen, hogy az átfogó, nagyon kívánatos termékpaletta és az erős, vevőorientált kereskedőhálózat kombinációja a Hyundai közel-keleti sikerességének kulcsa.” – mondta Tom Lee, a Hyundai Middle East régiójának vezetője. „Mindez a Hyundai és üzleti partnerei közötti szilárd bizalmi kapcsolatra épül, amelyet a két partner közötti gördülékeny kommunikáció és a hatékony információ-áramlás is segített.”


Lee elmondta, hogy az év második felében új és továbbfejlesztett Hyundai modellek lépnek piacra. ezek mellett új típusú marketingtevékenységek keretén belül a prémium ügyfeleket célzó online reklámfilmeket mutatnak be, míg a Jordániában nemrég bemutatott Sonata Hybrid modellt új digitális platformokon népszerűsítik. „Tovább dolgozunk azon, hogy a Hyundai váljon a legszerethetőbb autómárkává a Közel-Keleten.” – tette hozzá Lee.

Más autógyártóktól eltérően a Hyundai nem kívánja külön márkaként elválasztani prémiummodelljeit, hiszen céljuk az egész Hyundai márka megítélésének emelése, amely a luxusmodellek elszeparálásával nem jöhetne létre. Ezt az üzenetet a Közel-Keleten már megértették és ez megfelelő belépő a világ többi luxusautó-piacára.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését