Hyundai jubileum Kanadában


Éppen harminc évvel ezelőtt alakult meg a Hyundai kanadai leányvállalata, amely különleges meglepetéssel készült erre a jubileumi alkalomra.

Idén 30 éve annak, hogy 1983-ban a Hyundai belépett a kanadai autópiacra, amely azóta sokat változott és fejlődött, ám a Hyundai továbbra is elkötelezett abban, hogy modern, prémium minőségű termékeket kínál a vásárlók különböző életstílusához és pénztárcájához igazodva.  


„A Hyundai mindig is ambiciózus vállalatként 16 évvel megalakulását követően már megjelent a kanadai autópiacon. Ez három évvel még azelőtt történt, hogy a márka belépett volna az Egyesült Államok piacára. Merész döntés volt, de ezen merész álmok követése mindig is hozzátartozott a cég filozófiájához.” – mondta Steve Kelleher, a Hyundai Auto Canada Corp. Elnök-vezérigazgatója. „Mára a Hyundai kínálata erősebb, mint valaha. Amíg azonban autóink kínálata az évek során folyamatosan bővült, egy dolog stabilan megmaradt: a Hyundai azon törekvése, hogy örömöt és meglepetést okozzon kanadai ügyfeleinek.” – tette hozzá.

A harmincadik évforduló tiszteletére a vállalat egy külön honlapot hozott létre, amelyen felsorakoznak az elmúlt évtizedek jelentősebb mérföldkövei. Az oldalon megtudhatjuk többek között, hogy az indulást követően 1984-re 45 Hyundai márkakereskedés árulta az autókat, amelyek száma mára 210-re növekedett. Steve Kelleher 1986-ban csatlakozott a Hyundai kanadai leányvállalatához és akkori alkatrészgazdászból lett mostanra a vállalat első embere. 


Az alapítást követően 17 év kellett félmillió autó eladásához, amely az ezredfordulón következett be, ám ezt követően az eladások az új modelleknek köszönhetően jelentősen felgyorsultak: 2008-ban ünnepelhették az egymillió eladott autót, míg 2012-re már másfél millió Hyundai járta Kanada útjait.

A vállalat ügyfeleivel is szeretné megosztani az ünneplés örömét, ezért a honlapon online nyereményjátékra is lehetőség nyílik. A Hyundai kanadai ügyfeleit arra kérték fel, meséljék el legemlékezetesebb Hyundai élményüket, amelyek legjobbjai értékes nyereményekkel gazdagodnak, a fődíj pedig egy Hyundai Veloster sportkupé.
        


A vállalat kutatás-fejlesztésbe fektetett dollár milliárdjai olyan járművekben öltöttek testet, amelyek felrúgták az autóipar szabályait és a Hyundait vezető márkává léptették elő. A Hyundai Genesis 2009-ben elnyerte az Észak-Amerika Év Autója címet és a kanadai Év Autója címet is. Három évvel később a Hyundai Elantra ismételte meg ugyanezt, idén pedig a Santa Fe Sport kapta a 2013-as Kanadai Év Szabadidő-autója elismerést. Három Hyundai modell – az Elantra, az Accent és a Santa Fe Sport – stabilan Kanada tíz legkeresettebb modellje között szerepel, amely bizonyítja a kanadaiak értékítéletét.

„Büszkék vagyunk autóink megingathatatlan minőségére és remek gazdaságosságára, ám a kanadai vásárlókat is megragadó folyékony szobrászat formanyelv és az innovatív technológia határozza meg a márka jövőjét.” – mondja Kelleher. „Vállalatunk mottója, az ’Új Gondolkodás, Új lehetőségek’ pontosan kifejezi, hogyan látjuk a jelen és a jövő modern automobilját.”


Az autóiparban betöltött fontos szerepe mellett a Hyundai Auto Canada Corp. a tehetséges kanadai fiatalokat is támogatja a Hyundai Hockey Helpers program segítségével. A 2012-ben létrehozott program segíti a hátrányos helyzetű fiatalokat abban, hogy olyan eszközökhöz, lehetőségekhez jussanak, amelyek által lehetőségük nyílik részt venni a jéghoki játékokban. A mai napig több mint 1 800 fiatal kapott támogatást az alapítványon keresztül, amely idén még több gyermek számára adja meg a lehetőséget a részvételre Kanada nemzeti sportjában.

Forrás: newswire.ca

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését