Hyundai jubileum Kanadában
Éppen harminc évvel ezelőtt alakult meg a Hyundai kanadai
leányvállalata, amely különleges meglepetéssel készült erre a jubileumi
alkalomra.
Idén 30 éve annak, hogy 1983-ban a Hyundai belépett a
kanadai autópiacra, amely azóta sokat változott és fejlődött, ám a Hyundai
továbbra is elkötelezett abban, hogy modern, prémium minőségű termékeket kínál
a vásárlók különböző életstílusához és pénztárcájához igazodva.
„A Hyundai mindig is ambiciózus vállalatként 16 évvel megalakulását
követően már megjelent a kanadai autópiacon. Ez három évvel még azelőtt
történt, hogy a márka belépett volna az Egyesült Államok piacára. Merész döntés
volt, de ezen merész álmok követése mindig is hozzátartozott a cég
filozófiájához.” – mondta Steve Kelleher, a Hyundai Auto Canada Corp. Elnök-vezérigazgatója.
„Mára a Hyundai kínálata erősebb, mint valaha. Amíg azonban autóink kínálata az
évek során folyamatosan bővült, egy dolog stabilan megmaradt: a Hyundai
azon törekvése, hogy örömöt és meglepetést okozzon kanadai ügyfeleinek.” –
tette hozzá.
A harmincadik évforduló tiszteletére a vállalat egy külön
honlapot hozott létre, amelyen felsorakoznak az elmúlt évtizedek jelentősebb
mérföldkövei. Az oldalon megtudhatjuk többek között, hogy az indulást követően
1984-re 45 Hyundai márkakereskedés árulta az autókat, amelyek száma mára 210-re
növekedett. Steve Kelleher 1986-ban csatlakozott a Hyundai kanadai
leányvállalatához és akkori alkatrészgazdászból lett mostanra a vállalat első embere.
Az
alapítást követően 17 év kellett félmillió autó eladásához, amely az
ezredfordulón következett be, ám ezt követően az eladások az új modelleknek
köszönhetően jelentősen felgyorsultak: 2008-ban ünnepelhették az egymillió
eladott autót, míg 2012-re már másfél millió Hyundai járta Kanada útjait.
A vállalat ügyfeleivel is szeretné megosztani az ünneplés
örömét, ezért a honlapon online nyereményjátékra is lehetőség nyílik. A Hyundai
kanadai ügyfeleit arra kérték fel, meséljék el legemlékezetesebb Hyundai
élményüket, amelyek legjobbjai értékes nyereményekkel gazdagodnak, a fődíj
pedig egy Hyundai Veloster sportkupé.
A vállalat kutatás-fejlesztésbe fektetett dollár milliárdjai
olyan járművekben öltöttek testet, amelyek felrúgták az autóipar szabályait és
a Hyundait vezető márkává léptették elő. A Hyundai Genesis 2009-ben elnyerte az
Észak-Amerika Év Autója címet és a kanadai Év Autója címet is. Három évvel
később a Hyundai Elantra ismételte meg ugyanezt, idén pedig a Santa Fe Sport kapta
a 2013-as Kanadai Év Szabadidő-autója elismerést. Három Hyundai modell – az Elantra,
az Accent és a Santa Fe Sport – stabilan Kanada tíz legkeresettebb modellje
között szerepel, amely bizonyítja a kanadaiak értékítéletét.
„Büszkék vagyunk autóink megingathatatlan minőségére és
remek gazdaságosságára, ám a kanadai vásárlókat is megragadó folyékony
szobrászat formanyelv és az innovatív technológia határozza meg a márka jövőjét.”
– mondja Kelleher. „Vállalatunk mottója, az ’Új Gondolkodás, Új lehetőségek’ pontosan
kifejezi, hogyan látjuk a jelen és a jövő modern automobilját.”
Az autóiparban betöltött fontos szerepe mellett a Hyundai
Auto Canada Corp. a tehetséges kanadai fiatalokat is támogatja a Hyundai Hockey
Helpers program segítségével. A 2012-ben létrehozott program segíti a hátrányos
helyzetű fiatalokat abban, hogy olyan eszközökhöz, lehetőségekhez jussanak,
amelyek által lehetőségük nyílik részt venni a jéghoki játékokban. A mai napig
több mint 1 800 fiatal kapott támogatást az alapítványon keresztül, amely
idén még több gyermek számára adja meg a lehetőséget a részvételre Kanada
nemzeti sportjában.
Forrás: newswire.ca
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!