Merész összehasonlító kampány a Hyundai cseh kereskedőinél


A dél-koreai Hyundai Motor szokatlan módját választotta cseh piaci részesedésének növelésére: a márkakereskedők többsége új Skoda modelleket kapott.

Dél-Koreában már többször szervezett a Hyundai olyan akciókat, amelynek során a hazai vásárlók összehasonlíthatják autójukat egy-egy azonos kategóriájú külföldi modellel. Szeptember elejétől azonban már a Hyundai 49 cseh márkaképviselete közül 40-ben is kiállítják a rivális Skoda márka több modelljét, így az érdeklődők közvetlenül összehasonlíthatják a Hyundai ix20, i30 és i40 modelljeit a hazai gyártó Rapid és Octavia modelljeivel.  


„Az akció célja, hogy vásárlóink első kézből tapasztalhassák meg és hasonlíthassák össze a cseh piac két legsikeresebb modelljét.” – mondja Milos Adamek, a Hyundai Motor Czech szóvivője.

A Volkswagen csoporthoz tartozó, cseh gyökerű Skoda Auto hazájában piacvezető, autói megkérdőjelezhetetlenül uralják a cseh utakat, viszont a Hyundai márka is egyre nagyobb piaci szerepet tölt be, hiszen a márka Európának készülő modelljei, köztük az i30 kombi is Csehországban készülnek. A Hyundai nemrég a második helyen végzett a cseh piacon, megelőzve ezzel a Renault és a Ford márkákat.  

Az 1890-es évekig visszanyúló történelemmel rendelkező Skoda Auto válaszul „sufniműhelynek” nevezte a Hyundai ultramodern nosovicei autógyárát.


„Mivel a személyes tapasztalat elengedhetetlen egy olyan autó esetén, amely nemcsak itt, Csehországban készül, de itt is tervezik, ezért nagy érdeklődéssel kísérjük figyelemmel a koreai autógyártó helyi vezetésének azon törekvéseit, amellyel a mi modelljeinket népszerűsítik.” – monta Vitezslav Pelc, a Skoda Auto szóvivője.

A Hyundai 2008-ban épp az autóipart jelentősen megrázó gazdasági válság kitörésekor nyitotta meg cseh üzemét, amelynek kisebb, a Skodánál elérhetőbb árú termékeivel remekül átvészelte a gazdasági visszaesést. „Felszereltségtől függően a Hyundai i30 modelljei akár 100 ezer koronával is kevesebbe kerülhetnek, mint a hasonló kategóriás Skoda Octavia.” – mondja Adamek, aki elmondta, nagy reményeket fűznek ehhez a hagyományosnak korántsem nevezhető kampányhoz. „Azt reméljük, ez a módszer segíthet még több potenciális ügyfelet becsábítani kereskedéseinkbe.” – tette hozzá.  

Forrás: blogs.wsj.comauto.cz

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését