Negyedével nőttek a Hyundai eladásai Kínában


A Beijing Hyundai nemrég nyilvánosságra hozott értékesítési adatai alapján a koreai márka 25,5 százalékkal növelte eladásait Kínában.

A Hyundai idén július hónapban összesen 75 568 autót adott el Kínában, amely 25,5 százalékkal haladja meg a tavaly júliusi eredményt. Július végéig a összesen 585 800 Hyundai modell kelt el a hatalmas országban, amely alapján nem lehetetlen a márka által korábban kitűzött 1 milliós éves eladási terv.

Habár júliusban négy munkanappal több volt, mint júniusban, a kínai autóipar egyre lassuló tendenciát mutat, ráadásul a gazdaság is lassabban áll helyre, mint azt várták: az előzetes 7,6 százalékos helyett csupán 7,4 százalékos a növekedés. A kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére a Hyundainak sikerült 25 százalékos növekedést elérnie az elmúlt év júliusához képest, amely mutatja a Beijing Hyundai kirobbanó formáját.

A gazdasági visszaesésről készült előrejelzésekre alapozva a Beijing Hyundai új reklámstratégiát dolgozott ki. aktívan részt vesznek az összes autókiállításon, ezenkívül különböző Hyundai roadshow-kat szerveznek az alacsonyabb rendű kínai városokban és ráerősítenek a márka nagyobb árréssel rendelkező terepjáróinak értékesítésére is.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését