Negyedével nőttek a Hyundai eladásai Kínában
A Beijing Hyundai nemrég nyilvánosságra hozott értékesítési
adatai alapján a koreai márka 25,5 százalékkal növelte eladásait Kínában.
A Hyundai idén július hónapban összesen 75 568 autót
adott el Kínában, amely 25,5 százalékkal haladja meg a tavaly júliusi
eredményt. Július végéig a összesen 585 800 Hyundai modell kelt el a
hatalmas országban, amely alapján nem lehetetlen a márka által korábban
kitűzött 1 milliós éves eladási terv.
Habár júliusban négy munkanappal több volt, mint júniusban,
a kínai autóipar egyre lassuló tendenciát mutat, ráadásul a gazdaság is
lassabban áll helyre, mint azt várták: az előzetes 7,6 százalékos helyett
csupán 7,4 százalékos a növekedés. A kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére a
Hyundainak sikerült 25 százalékos növekedést elérnie az elmúlt év júliusához
képest, amely mutatja a Beijing Hyundai kirobbanó formáját.
A gazdasági visszaesésről készült előrejelzésekre alapozva a
Beijing Hyundai új reklámstratégiát dolgozott ki. aktívan részt vesznek az összes
autókiállításon, ezenkívül különböző Hyundai roadshow-kat szerveznek az alacsonyabb
rendű kínai városokban és ráerősítenek a márka nagyobb árréssel rendelkező terepjáróinak
értékesítésére is.
Forrás: autonews.gasgoo.com