A Hyundai Motorsport megszerezte első győzelmét


Bryan Bouffier megnyerte a Rally Antibes versenyt, amellyel a Hyundai Motorsport megszerezte fennállásának első győzelmét.

Bryan Bouffier és navigátora, Xavier Panseri győzelemre vitte a Hyundai i20 WRC versenyautót a Rally Antibes – Cote d’Azur versenyen, így a fiatal Hyundai Motorsport csapata megszerezte első győzelmét. A délutáni szakasz esős időjárása – a jó gumiválasztással együtt – jó időeredményeket tettek lehetővé Bouffier számára, aki ezzel megnyerte a versenyt.   


Az alzenaui csapat egy Hyundai i20 WRC-vel nevezett a Rally Antibes – Cote d’Azur futamaira, amelyet a nemrég leszerződött tavalyi tesztpilóta, Bouffier vezetett azért, hogy a csapat még több tapasztalatot szerezzen aszfalton versenykörülmények között és tesztelje a következő versenyeken bevetésre kerülő új alkatrészeket. A csapat a hétvége során elsősorban a fékek, erőátvitel és motor teljesítményének kiértékelésével foglalkozott.


Bouffier azzal, hogy értékes visszajelzéseket adott a Hyundai i20 WRC viselkedéséről a francia aszfaltszakaszokon, a csapat eredményes kétnapos tesztet zárhatott, amelynek információi alapján felkészíthetik az autót a WRC három további aszfaltversenyére.


A teljes és értelmes tesztek érdekében a csapat ugyanazokat a feltételeket próbálta megteremteni, amelyekkel a bajnokságban is találkoznak, így Michelin WRC abroncsokat és Carless WRC üzemanyagot használtak, amely különbözött a francia ralibajnokság Rally Antibes futamán részt vevő többi versenyző által használt eszközöktől.


A Rally Antibes a francia Riviérán kialakított 12 szakaszos verseny – ebből 6 ismétlődő – amely 212,58 km hosszú és két napos rendezvény. Mivel a versenypálya az Alpes-Maritimes régióban fut, a versenyzők ikonikus helyszíneken, köztük a Col de Blaine, a Col de Braus és a Col de Turini, valamint a legendás Monte-Carlo Rali pályáin versengenek.


„Nagyon örülök annak, hogy megnyertem a Rally Antibes-t” – mondta Bryan Bouffier. „Jó munkát végeztünk a hétvégén és a Hyundai Motorsport kulcsfontosságú jövőbeli céljaira koncentráltunk, amelynek érdekében sok visszajelzést és információt adtunk a Hyundai i20 WRC fejlesztéséhez. Ez a rali remek volt számunkra teszteléshez, mivel gyors és technikás szakaszok egyaránt megtalálhatóak. Nem az eredmények miatt jöttünk, de mindig jó ritmust diktáltunk a szakaszokon, hogy még többet hozzunk ki az autóból és végül győztünk. Jó volt néhány hónap elteltével ismét visszaülni a Hyundai i20 WRC-be, amely nagyon más, mint az az autó, amit legutóbb tavaly novemberben vezettem. A csapat remek munkát végzett és várom már, hogy még több időt tölthessek az autóban és tovább segíthessem a csapatot.”  


„Ez egy pozitív hétvége volt a számunkra” – mondta Michel Nandan csapatfőnök. „Elég sokat futott a Hyundai i20 WRC aszfalton és értékes tapasztalatot gyűjtöttünk ralikörülmények között. Egyetlen cél miatt jöttünk ide és azt kell mondjam, elégedettek lehetünk, hiszen elértük azt. Kipróbáltunk néhány eltérő megoldást és teszteltünk néhány olyan elemet, amelyet ki kell értékelnünk, mielőtt a WRC németországi aszfaltos pályáján rajthoz állunk. Elsősorban a fékeken, az erőátvitelen és a motoron dolgoztunk ezen a hétvégén és rengeteg információt gyűjtöttünk. Nagyon hasznos volt számunkra ez a teszt a német és a francia versenyek előtt. Nem igazán vártunk eredményt, de ez mégis csak egy verseny volt, és Bryan jó ritmust autózott, ígéretes időkkel. Persze az időjárás és a jó gumiválasztás is segített nekünk, ami Bryant győzelemre vitte. Jó, hogy megnyertük a versenyt, még ha nem is ez volt az elsődleges célunk – ez remek jutalom a csapat számára a kemény munkáért cserébe.”

Forrás: motorsport.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését