Mobileszközzel dolgoznak ezentúl a Hyundai szervizeiben
A világ ötödik legnagyobb autógyártójaként a Hyundai olyan
mobil diagnosztikai rendszert fejlesztett ki, amely egy átlagos tableten
keresztül is azonnal képes meghatározni a problémákat.
A világon elsőként alkalmazott új Globális Diagnosztikai
Rendszer (GDS) hatalmas lépést jelent a Hyundai 2006-tól használatban lévő
eszközeihez képest. „ Az új GDS rendszert szeptembertől alkalmazzák a Hyundai
csoport koreai szervizeiben” – áll a vállalat sajtóközleményében.
Hozzátették, a jelenleg használt diagnosztikai rendszer
nagyon nagy és egy külön kábelen keresztül kapcsolódik az autó rendszeréhez. Ez
megnehezítette a szerelők munkáját az időszakos felülvizsgálatok és javítások
alkalmával. Az új rendszerrel azonban a táblagép egy kis kommunikációs modul
használatával Bluetooth vagy Wi-Fi kapcsolaton keresztül érintkezik az autóval.
Az autógyártó közleménye szerint a legújabb rendszer által
csökken az az időtartam, amely alatt kideríthető, mi a baj a járművel és valós
idejű vizsgálatot ad az autó pillanatnyi állapotáról. „Összességében az új GDS
rendszer nagyban hozzájárul a Hyundai szervizeinek versenyképességéhez” – áll a
közleményben.
Forrás: english.yonhapnews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!