Mobileszközzel dolgoznak ezentúl a Hyundai szervizeiben


A világ ötödik legnagyobb autógyártójaként a Hyundai olyan mobil diagnosztikai rendszert fejlesztett ki, amely egy átlagos tableten keresztül is azonnal képes meghatározni a problémákat.

A világon elsőként alkalmazott új Globális Diagnosztikai Rendszer (GDS) hatalmas lépést jelent a Hyundai 2006-tól használatban lévő eszközeihez képest. „ Az új GDS rendszert szeptembertől alkalmazzák a Hyundai csoport koreai szervizeiben” – áll a vállalat sajtóközleményében.  


Hozzátették, a jelenleg használt diagnosztikai rendszer nagyon nagy és egy külön kábelen keresztül kapcsolódik az autó rendszeréhez. Ez megnehezítette a szerelők munkáját az időszakos felülvizsgálatok és javítások alkalmával. Az új rendszerrel azonban a táblagép egy kis kommunikációs modul használatával Bluetooth vagy Wi-Fi kapcsolaton keresztül érintkezik az autóval.  


Az autógyártó közleménye szerint a legújabb rendszer által csökken az az időtartam, amely alatt kideríthető, mi a baj a járművel és valós idejű vizsgálatot ad az autó pillanatnyi állapotáról. „Összességében az új GDS rendszer nagyban hozzájárul a Hyundai szervizeinek versenyképességéhez” – áll a közleményben.

Forrás: english.yonhapnews.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését