A Hyundai nyújtja a legjobb vásárlói élményt
A DealerRater által nyilvánosságra hozott kutatása szerint a Lexus mellett a Hyundai nyújtja a legjobb vásárlói élményt Amerikában.
A Lexus és a Hyundai szerepel annak a kutatásnak a két
legelőkelőbb helyén, amelyet a vásárlók által írott kereskedői értékelésekre
alapozva készített a DealerRater szervezet. Az értékelés egy ötfokú skálán méri
fel az ügyfelek vásárlási tapasztalatait, amelyben a vevőszolgálat, az
elvégzett munka minősége, a barátságosság, az árak és a teljes élmény is
szerepet kap. Az elmúlt 12 hónap több mint 330 ezer értékelése alapján alakult
ki a végleges sorrend.
Az értékelésben külön szerepeltették a „Luxus” kategóriát és
a „Tömeggyártók” kategóriáját. A „Luxus” kategóriában a Lexus márka 4 741 ponttal
győzött, míg második helyre a Volvo (4 704), harmadikra a Mercedes-Benz (4 703)
került. őket követi az Audi, majd az Acura márkák. A „Tömeggyártók” mezőnyében
a Hyundai 4 719 ponttal került az élre, második a Buick (4 709),
harmadik a Honda (4 695), negyedik a Kia (4687) és ötödik a Subaru (4 686)
lett.
„Az eredmény átfogó képet ad a fogyasztói hangulatról,
hiszen nemcsak azok visszajelzése alapján készült, akik új autót vásároltak, hanem
a felmérésbe a szervizügyfelek értékelése is belekerült” – mondta Gary Tucker,
a DealerRater ügyvezetője. „Az ügyfél a kereskedéssel kapcsolatos összes fontos
élményéről leírhatja véleményét a DealerRateren. Ezzel a kereskedők is
felmérhetik, jól végezték-e munkájukat, vagy van olyan terület, ahol
fejlesztésre szorulnak. A vásárlók kiindulási pontként is használhatják az
értékeléseket akkor, amikor új autót terveznek vásárolni, hiszen megkereshetik
azt a kereskedést, ahol a legjobb élményeket kaphatják” – tette hozzá Tucker.
"Több mint 820 kereskedőnk mindegyike fontos szerepet játszik a Hyundai vásárlók élményeiben" - mondta Bob Pradzinski, a Hyundai Motor America értékesítési alelnöke. "Ez az elismerés bizonyítja azt, hogy a Hyundai érti, mit szeretne a vásárló és képes a használat minden szemszögéből többet nyújtani az elvártnál."
"Több mint 820 kereskedőnk mindegyike fontos szerepet játszik a Hyundai vásárlók élményeiben" - mondta Bob Pradzinski, a Hyundai Motor America értékesítési alelnöke. "Ez az elismerés bizonyítja azt, hogy a Hyundai érti, mit szeretne a vásárló és képes a használat minden szemszögéből többet nyújtani az elvártnál."
Forrás: fenderbender.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!