Évértékelés és előretekintés


Habár a tervezettnél jóval csendesebbre sikerült a blog éve, mint az azt megelőző, ennek ellenére nincs ok panaszra, hiszen így is sok élmény jutott 2014-re.

Tudtam, éreztem, hogy a 2013-as év csodás élményeit nehéz lesz felülmúlni, ezért nem is ragaszkodtam görcsösen ahhoz, hogy még többet érjek el annál, mint amit a megelőző év gyárlátogatása és az európai központmeglátogatása hozott. Ehelyett inkább az apró örömökre koncentráltam, amilyen a pici, ám képességeiben nagyobb vetélytársaival is összemérhető i10 tesztvezetése is volt márciusban.


Júniusban aztán egy hétvégén személyesen is köszönetet mondhattam annak az embernek, aki számomra a magyar autós élet egyik megteremtője, aki azóta is a szakterület meghatározó egyéniségének számít (legalábbis az én mércém szerint). Dömsödi Gábor pedig közvetlenségével, humorával és karakterével nemcsak engem győzött meg, de egy izgalmas kampányt követően azóta Pásztó polgármestereként a város előrejutásáért is rengeteget tehet és tesz is.


Ugyan nem a legújabb modell, engem bizonyos szempontból mégis nagyon érdekelt a második generációs i30, ezért kértem az importőrtől egy ilyen modellt. Saját első generációs i30 autómmal összevetve így még inkább szembetűnőbbé vált a fejlődés, hiszen annyival kifinomultabb, fejlettebb az új modell.


Mindez persze nem jött volna létre, ha nem kapok támogatást a Hyundai hazai importőrétől, a Hyundai Holding Hungary-tól, de nem szabad megfeledkeznem a Hyundai Hatvanról sem, akik szintén sokat segítettek 2014-ben. 


És hogy mi vár ránk 2015-ben? A ideinél jóval több újdonság érkezik jövőre. A sort a már bemutatott i20 nyitja az év elején, de tavaszra befut a ráncaitól megszabadított i30 és i40 is, az év legnagyobb „durranása” azonban mégis az ősszel érkező vadonatúj ix35 jelenti, amely stílusában követi majd a Hyundai új formanyelvét. Európán kívül pedig bemutatkozik az új Sonata hibridváltozatára épülő konnektoros változat, frissítik a Velostert és a Santa Fét, érkezik az új Elantra és az év végén talán kiderül, hogyan is nézhet ki és mit tud a Hyundai saját, kifejezetten erre a célra épített Prius-verő hibridje.

Izgalmasan hangzik, igaz? Ha van kedvetek és időtök, tartsatok jövőre is velem a Hyundai izgalmas és folyamatosan fejlődő világába! Addigis

Békés, Eredményekben Gazdag, Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!


Dönci

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei