Új Hyundai kampányfilm készült Indiában
A Hyundai Motor India első alkalommal készített kifejezetten indiai tematikájú vállalati kampányfilmet, amely a koreai anyacég „Az élet ragyogó” szlogenjére rímel.
A koreai autógyártó immár 16 éve sikeresen működik Indiában, amelynek eredményeként ma már az ország második legnagyobb autógyártójává fejlődött. Ezen időszak alatt a Hyundai világszínvonalú termékeket mutatott be Indiában, amelyekben olyan kiegészítők is megtalálhatóak voltak, amelyek elsőként szerepeltek adott kategóriájú indiai modellben, összhangban a gyártó „Új gondolkodás, új lehetőségek” szlogenjével. Mindeközben a Hyundai több mint 3,5 millió autót értékesített az országban.
„A Hyundai továbbra is az ügyfelet tartja legfontosabbnak, amelyet ez az indiai tömegek számára készült új kampányfilmünk is megerősít” – mondta B. S. Seo, a HMIL ügyvezetője. „Célunk nemcsak az autók értékesítése, de a ’legszeretettebb márkává’ válni – amely olyan értéket és élményt ad, amely jóval több, mint amit a vásárló igényel és elvár.”
A legújabb kampányfilm középpontjában egy gyerek áll, akinek hiányzik a távol lévő mamája. A film bemutatja, hogyan szórakoztatja apja egész nap, majd bemutatja, ahogyan egy Hyundai segítségével teljesíti álmát, elhozza anyját neki. A Hyundai a film azt tükrözi, a márka mára a családok hétköznapi életének részét képezi Indiában, így szerves része az indiai közösségnek.
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!