Díjat nyert a Hyundai Szuperkupa reklámja
A One Show díj producereiként a One Club a Hyundai Szuperkupára
készített „Apa hatodik érzéke” című hirdetését nevezte meg a 2014-es televíziós
kategória Legjobb Autóipari Reklámjának.
Az INNOCEAN USA reklámügynökség által készített 30
másodperces hirdetés a szülői gondoskodás lélegzetelállító mentőakcióit mutatja
be. A történet egy kisfiú felcseperedését követi nyomon, ahogy közben apja
minden helyzetben ott van, hogy megmentse. A reklám egy végső lélegzetelállító
mentésben csúcsosodik ki – csakhogy ezúttal a vadonatúj Hyundai Genesis az, aki
megmenti a tinédzsert. A hirdetés alatt Bruno Mars „Count On Me” zenéje szól,
mely még jobban kiemeli a Genesis világszínvonalú körkörös érzékelő
rendszerének innovációit.
„Mindannyian emlékszünk azokra az időkre, amikor apu
mentette meg a napot. Ebben az esetben a Genesis automatikus
vészfékrendszerével avatkozik közbe, amikor apu nem lehet a hős” – mondta David
Matathia, a Hyundai Motor America marketing kommunikációs igazgatója. „Bruno
Mars remek zenéjével együtt ez egy emberi módon kialakított kiváló termékbemutató.”
A One Club azért hozta létre az Autóipari Reklám Díját, hogy
ezzel öt kategóriában elismerje a kiváló kreativitást – Nyomtatott és Utcai,
TV-ben sugárzott, Online videó, Interaktív és Kísérleti Reklám – valamint Közönségdíj.
A díjakat a legjobb és legkreatívabb reklámszakemberekből és autóipari
szakújságírókból álló zsűri ítéli oda, akik az autómárkák, autóipari termékek,
szervizek, kereskedők és ügynökségek legjobb, legkreatívabb munkáit keresik.
Ez a díj azonban már nem az első elismerés, a reklám 2014
februári megjelenését követően az „Apa hatodik érzéke” filmet a vezető
televíziós és videóelemző Ace Metrix 2014 első negyedévének leghatásosabb
reklámjának választotta.
Forrás: hyundainews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!