Koreában is megújult a Hyundai i30
A Hyundai Motor hazai piacán is bemutatta a frissített i30
kompakt modelljét, amely még stílusosabb és jobban felszerelt, mint eddig.
A tavaly decemberben bemutatott európai változat után a
Hyundai Dél-Koreában is piacra dobta az i30 megújult változatát. Az autógyártó
szerint az „Új i30” formatervét a Folyékony Szobrászat 2.0 formanyelv szerint
alakították ki, amelynek leglényegesebb elemeként a hatalmas, krómozott
hatszögletű hűtőmaszk ad új, friss arculatot a modellnek.
Az új modell motorválasztéka megfelel a szigorú Euro6-os
környezetvédelmi normáknak is, ezzel együtt az 1,6 literes, változó geometriás
turbófeltöltővel szerelt dízelmotor immár 136 lóerősre izmosodott. A fejlesztés
eredményeként az autó átlagfogyasztása 10 százalékkal 5,6 literre
csökkenhetett.
Természetesen a megújult i30 is megkapta a Hyundai saját fejlesztésű hétfokozatú duplakuplungos automataváltóját. Így a továbbfejlesztett motorral kombinálva az új i30 10,6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, végsebessége pedig eléri a 200 km/órát.
Természetesen a megújult i30 is megkapta a Hyundai saját fejlesztésű hétfokozatú duplakuplungos automataváltóját. Így a továbbfejlesztett motorral kombinálva az új i30 10,6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, végsebessége pedig eléri a 200 km/órát.
A Hyundai közleménye szerint az új i30 alapfelszereltsége a
vezetés biztonságát is szolgáló guminyomás-ellenőrző rendszerrel gazdagodott, ütközés esetén a vezetőre és utasokra hét légzsák vigyáz, miközben a kényelmet továbbfejlesztett navigációs rendszer és a Blue Link 2.0
telematikai rendszer fokozza.
A fiatal, kifejezetten sportos stílust kedvelő hazai vásárlók részére kifejlesztett, külsejében sportosabb hűtőrácsot, 17 colos felniket viselő D-Spec változat 2,0 literes GDI benzinmotort kapott, amelynek automataváltóját a kormány mögé helyezett fülekkel is kapcsolhat a vezető. A belső térben piros betétekkel sportosabbá tett D-Spec kivitel átlagfogyasztását 8,5 liter/100 km-ben adta meg a gyártó.
A fiatal, kifejezetten sportos stílust kedvelő hazai vásárlók részére kifejlesztett, külsejében sportosabb hűtőrácsot, 17 colos felniket viselő D-Spec változat 2,0 literes GDI benzinmotort kapott, amelynek automataváltóját a kormány mögé helyezett fülekkel is kapcsolhat a vezető. A belső térben piros betétekkel sportosabbá tett D-Spec kivitel átlagfogyasztását 8,5 liter/100 km-ben adta meg a gyártó.
Az új kompakt alapára 18,9 millió won (kb. 4,8 mFt), míg a benzines,
2,0 literes D-Spec változatért 20,45 (kb. 5,1 mFt), a dízelváltozatért pedig
21,1 millió wont (kb. 5,3 mFt) kell fizetni a Hyundai hazai kereskedőinél.
Forrás: yonhapnews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!