Boldogabb Új Évet Mindenkinek!

Nem egészen úgy alakult az idei év, ahogyan terveztem, de a koronavírus-járvány ellenére sok így is sok élménnyel, tapasztalattal, tesztelhetőséggel gazdagodtam idén, de remélem, a következő év még jobb lesz!

Ezt a 2020-as évet egyáltalán nem így terveztem. De gondolom, ezzel nemcsak én vagyok így, hanem valószínűleg az emberiség javarésze is hasonlóképp érez most, amikor ideje egy kicsit visszatekinteni az elmúlt esztendőre. Olyan új fogalmakat tanultunk meg a világjárvány árnyékában, mint a pandémia, lezárás, home office és karantén. Bezárkóztunk és ugyan fizikálisan eltávolodtunk egymástól, az online alkalmazásoknak, tereknek köszönhetően mégis tartani tudtuk egymásban a lelket, hogy valahogy átvészeljük ezt a nehéz időszakot.

Pedig tavaly ilyenkor még oly sok reménnyel néztünk a 2020-as év elé, amely amellett, hogy megalapítottam a Dönci Hyundai Univerzuma csoportot (ahová továbbra is szeretettel várok minden Hyundai és Kia rajongót), számos Hyundai újdonságot, érdekességet tartogatott a márka idénre ígért modelloffenzívájában. Ennek megfelelően februárban beszámolhattam a Hyundai Hungary évindító sajtóeseményéről, ahol a WTCR immár világbajnoka, Michelisz Norbi mellett a vadonatúj i10 kisautó is bemutatkozott a hazai piacon. Emellett ott lehettem a Hyundai műszaki kerekasztalmegbeszélésén is, ahol a hazai típusfórumok képviselőivel közösen nézhettük át az aktuális műszaki kérdéseket. 

Még február végén kaptam meg a Kia új XCeed crossover változatát, amely után gyors váltásban érkezett a következő Kia: egy frissített plug-in hibrid Niro. Ezekről az autókról viszonylag későn, csak március végére tudtam megírni a teszteket, mert közbejött a koronavírus. Bár akkor még nem teszteltek, annyit tudunk csak, hogy február végén rajtam kívül az egész család nagyon beteg volt: a fiamat, majd a feleségemet és a kislányomat, fél napra rá pedig a 86 esztendős dédinket verte le lábról valamilyen agresszív vírus, ami miatt több mint két hétig nyomták az ágyat. Én megúsztam egy két hétig tartó erős hasmenéssel, ami szerencsére már a home office idején ért el és mivel egészségügyis feleségem vérében később megtalálták az ellenanyagot, valószínűleg akkor estünk át mi is a koronavírus-fertőzésen.

Ekkorra a Kia képviselet már beszüntette a tesztautók kiadását és bár a Hyundaitól még lehetett volna autókat kérni, én inkább csak végszükségben hagytam el a házunkat, a Hyundai bloggerkedés megmaradt az online térben. Májusban azért volt egy kis kilengés egy Renault Zoéval, nyárra aztán egy kicsit fellélegezve belevágtunk a házunk teljes felújításába, így a Hyundai Ioniq Electric, majd az i10 és Kona Hybrid tesztemet egy 30 kilométerrel távolabbi faluból ingázva végeztem el, ami mellett a Hyundai MOL Limoval kötött együttműködése alkalmából szervezett sajtótájékoztatójáról és a Kia Ceed konnektoros és lágyhibrid változatainak hazai bevezetéséről is tudósíthattam.

Ősszel már újabb járványügyi szigorítások árnyékában november elején kaptam meg a Hyundai frissített i30 kombiját tesztelésre, majd nagy örömmel kezdtem készülni az év kétségkívül legfontosabb eseményére, az új Tucson decemberi hazai menetpróbájára. Ám alighogy megkaptuk a meghívót, az újabb járványügyi intézkedések ennek is keresztbe tettek. A bemutatóra végül online került sor, ám a Hyundai egy kis házhoz szállított finomsággal és ajándékkal kárpótolt mindenkit. Akárcsak a Kia, amely szintén az online térben volt kénytelen bemutatni az új Sorentót a sajtónak. A Tucsont azért AutóSámán barátommal közösen Hatvanban körbenézhettük, a Sorento pedig jövőre marad.  

Ha ezeket a fenti dolgokat egy éve olvasom, fogtam volna a fejem. De megéltük, túléltük és remélhetőleg 2021 pozitív változást fog hozni minden téren. Éppen ezért 

Békésebb, Boldogabb Új Esztendőt Kívánok Mindannyiunknak! Vigyázzatok Magatokra Jövőre is!


Dönci     


Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei