Hyundai nélkül folytatódik a Walking Dead sorozat
Amikor a Walking Dead zombik ellen küzdő csapata október
12-én megkezdi új szezonját, felszerelésük egy jelentős eleme nélkül
kénytelenek folytatni csatájukat.
Az amerikai AMC csatornán futó Walking Dead sorozat számos
évadában az apokalipszist túlélő főhősök számíthattak egy kivizöld Hyundai
Tucsonra, amelynek segítségével elmenekülhettek az élőhalottak elől. Most azonban
a történet olyan fordulatot vesz, hogy hőseink ezentúl gyalog kénytelenek tovább
menekülni.
„Miközben remek volt a ’Walking Dead’ csapatával
együtt dolgozni, a történet fordulata miatt az autónak a továbbiakban nem
szántak fontos szerepet” – mondja David Matathia, a Hyundai
marketingkommunikációs vezetője. Az autógyártó továbbra is sugároz reklámokat a
sorozat szüneteiben.
A Hyundai a Walking Dead sorozat második évadától kezdődően
mindent kihozott belőle. Mivel már a sorozat elejétől fontos támogató partner
lett, a Hyundai jóval alacsonyabb áron tudott megjelenést biztosítani magának,
mint a később csatlakozók. Egy 30 másodperces hirdetés a sorozat mostani
szezonjában 27 százalékkal többe kerül, mint a korábbi évadban. Most ugyanis átlagosan
413 695 dollárba kerül a hirdetők számára a tradicionális reklámcsomag,
míg tavaly ugyanez „csak” átlagosan 326 ezer dollár volt.
A Tucson a Hyundai szerződése szerint még abban a mocskos
világban is mindig tökéletesen tisztának kellett lennie, amely Matathia egy
korábbi interjúja szerint tökéletes társa és menekülő autója volt a
főszereplőknek. A megállapodás szerint az autót soha nem lehetett fegyverként
használni, elütni a zombikat, de lerobbanva sem mutathatták azt.
Forrás: variety.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!