Már Csehországban is kapható az új Hyundai Genesis


A Hyundai a Genesis modellel szeretné magára felhívni a figyelmet és egyben a márka presztízsét is növelni a vállalatvezetők szemében is, az új Genesis 1,6 millió koronáért már Csehországba is elérhető.

A Hyundai már Csehországban is elérhetővé tette azt a Genesist, amely egyértelmű konkurense a Mercedes-Benz E-osztálynak, illetve a BMW 5-ös sorozatának. Míg azonban azokat széles motorpalettával és különböző erőátviteli rendszerrel kínálják, a koreaiak egészen más stratégiát választottak: az autó egyféle hathengeres benzines erőforrással, nyolcfokozatú automatával és összkerékhajtási rendszerrel kapható Európában, Csehországban pedig 1 629.990 koronáért (kb. 19,6 mFt) megvásárolható.


A Folyékony Szobrászat 2.0 első modelljeként a Genesis olcsóbb testvéreinél visszafogottabb, ezzel együtt elegánsabb megjelenést kapott, amely egyféle, rendkívül gazdag felszereltséggel kapható Csehországban (is). Mind a négy ülés fűthető-hűthető és természetesen elektromosan állítható is, akárcsak a kormánykerék. A vezetőnek szánt menetinformációkat és navigáció utasításait head-up kijelző vetíti a szélvédő aljára, a parkolást pedig 360 fokos kamerarendszer teszi gyerekjátékká. Világújdonságként a belső tér széndioxid-tartalmát egy felügyelő rendszer figyeli, amely szükség esetén friss levegőt juttat az utastérbe.      


Az új Genesist teletömték modern vezetéstámogató rendszerekkel. Természetesen van távolságtartó tempomat, városi forgalomban pedig a vészfékrendszer is működik. Az autóban aktív sávtartó rendszer is helyet kapott, amely automatikusan a helyes irányba korrigálja az autót, ennek nyomán akár 10 másodpercre is elengedheti a vezető a kormányt, az autó magától is képes tartani az irányt.  


Az Európába érkező Genesis modelleket egy 3,8 literes szívóbenzines mozgatja 316 lóerővel. Ehhez az erőforráshoz egy teljesen automatikus, nyolcfokozatú automatikus váltóművet illesztettek, amelyet azonban a kormány mögé helyezett váltófülekkel is lehet kapcsolni. Anglián kívül mindenhol, így a cseheknél is szériaként jár a HTRAC összkerékhajtás, amelynek beállításai a vezető által elektronikusan is szabályozható, a sofőr gazdaságos, normál, vagy sport üzemmód közül válogathat.
   

Egyértelmű, hogy a Hyundai Genesis nem létező motorválasztékával Európában nem versenghet a német prémiumgyártókkal, hiszen ebben a szegmensben a dízelmotor a legnépszerűbb választás. Ennek ellenére érdekes alternatívát jelenthet azok számára, akik nem szeretik a német prémiumgyártókat, amelyeknél (hasonló konfigurációban) lényegesen olcsóbb a Genesis.

Forrás: ihned.cz

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei