Virtuális autószalont nyit a Hyundai
Az autóiparban teljesen egyedülálló kezdeményezésként a
Hyundai nagy-britanniai képviselete a változó vásárlói igényekre válaszul virtuális
autószalont hoz létre.
Az autóvásárlás menete és a vásárlók elvárásai állandóan
változnak. Mára a vásárlók átlagosan mindössze 1,3 alkalommal látogatnak meg
egy márkakereskedést, mielőtt döntenének. Az internet, az okostelefonok és
tabletek világában az újautó-vásárlók 93 százaléka online méri fel a kínálatot
és csupán már akkor keresi fel a szalont, ha az adásvételi szerződést kell
aláírni.
Ezt a lendületes trendet látva a Hyundai és a Rockar
bejelentette, hogy 2014. november elejétől Rockar Hyundai néven egy innovatív
és előremutató megoldást vezet be. A rendszer szalonon belüli, online és mobil
platformalapú felületet is magában foglal, amely soha eddig nem tapasztalt élményeket
kínál a mai vásárlók számára.
A Rockar Hyundai az autóiparban először teljes körű online szolgáltatást
kínál, amelyben lehetőség van felkutatni a megfelelő modellt, tesztvezetést
lefoglalni, az autóbeszámításra árajánlatot kérni, fizetési módot választani,
kifizetni és szervizeltetni az új autót és akár egy hozzáértő értékesítőtől
tanácsot kérni, mindezt pedig egyetlen gombnyomásra. A rendszert úgy tervezték,
hogy a vásárlás rugalmas és kényelmes legyen, az ügyfél pedig olyan autót
kapjon, amely megfelel életstílusának.
A digitális üzlet Európa vezető kiskereskedelmi, szabadidős
és szórakoztató hálózata, a Bluewater rendszerén fut majd. A Bluewater
honlapjára évente 27 millióan kattintanak, akik közül 6,5 millióan mintegy 13
milliárd angol font értékben vásárolnak.
„Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem a Rockar Hyundai
2014. novemberi beindítását” – mondta Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK
elnök-vezérigazgatója. „A Rockar Hyundai meglévő kereskedőhálózatunknak nagyon
innovatív és csábító kiegészítője. Ügyfeleink részére a meglévő
kereskedőhálózatra építve könnyű és rugalmas vásárlási lehetőséget biztosít. A Hyundai
UK ezzel még közelebb hozza azokat az ügyfeleket, akik ilyen módon intézik
bevásárlásaikat.”
„Két éven át dolgoztunk ezen egy kifejezetten erre a célra
alakult fejlesztőcsapattal” – mondta Simon Dixon, a Rockar.com alapítója. „Nemcsak
az autóipari kiskereskedelmi tapasztalatainkra alapoztunk, de a kiterjedt vásárlói
kutatásokat és a változó kiskereskedelmi környezetet is megvizsgáltuk. A felmérésből
tisztán kitűnik, hogy a vásárlók egy része félelmetesként írja le új autójának
vásárlási folyamatát. A Rockar víziójaa egyszerű – biztosítani a vásárlót, hogy
valóban a kiválasztott modell a megfelelő számára, amelyhez bátorítást is kap. Örülök
annak, hogy a Hyundai és a Bluewater társaságában a Rockar is tagja lehet ennek
az izgalmas kereskedelmi irányzatnak.”
„A Bluewatert a fejlődés, az innováció és a tapasztalat
mozdítja előre” – teszi hozzá Russel Loveland, a Land Securities portfólió-kezelő
igazgatója. „Ez az izgalmas új digitális üzlet ezeket egybefoglalva valami
teljesen egyedit hozott létre. Azzal, hogy a Bluewatert választották ehhez a
projekthez, elismerték annak vezető szerepét az iparágban.”
Forrás: hyundaipressoffice.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!