Virtuális autószalont nyit a Hyundai


Az autóiparban teljesen egyedülálló kezdeményezésként a Hyundai nagy-britanniai képviselete a változó vásárlói igényekre válaszul virtuális autószalont hoz létre.

Az autóvásárlás menete és a vásárlók elvárásai állandóan változnak. Mára a vásárlók átlagosan mindössze 1,3 alkalommal látogatnak meg egy márkakereskedést, mielőtt döntenének. Az internet, az okostelefonok és tabletek világában az újautó-vásárlók 93 százaléka online méri fel a kínálatot és csupán már akkor keresi fel a szalont, ha az adásvételi szerződést kell aláírni.   

Ezt a lendületes trendet látva a Hyundai és a Rockar bejelentette, hogy 2014. november elejétől Rockar Hyundai néven egy innovatív és előremutató megoldást vezet be. A rendszer szalonon belüli, online és mobil platformalapú felületet is magában foglal, amely soha eddig nem tapasztalt élményeket kínál a mai vásárlók számára.


A Rockar Hyundai az autóiparban először teljes körű online szolgáltatást kínál, amelyben lehetőség van felkutatni a megfelelő modellt, tesztvezetést lefoglalni, az autóbeszámításra árajánlatot kérni, fizetési módot választani, kifizetni és szervizeltetni az új autót és akár egy hozzáértő értékesítőtől tanácsot kérni, mindezt pedig egyetlen gombnyomásra. A rendszert úgy tervezték, hogy a vásárlás rugalmas és kényelmes legyen, az ügyfél pedig olyan autót kapjon, amely megfelel életstílusának.  

A digitális üzlet Európa vezető kiskereskedelmi, szabadidős és szórakoztató hálózata, a Bluewater rendszerén fut majd. A Bluewater honlapjára évente 27 millióan kattintanak, akik közül 6,5 millióan mintegy 13 milliárd angol font értékben vásárolnak.


„Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem a Rockar Hyundai 2014. novemberi beindítását” – mondta Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója. „A Rockar Hyundai meglévő kereskedőhálózatunknak nagyon innovatív és csábító kiegészítője. Ügyfeleink részére a meglévő kereskedőhálózatra építve könnyű és rugalmas vásárlási lehetőséget biztosít. A Hyundai UK ezzel még közelebb hozza azokat az ügyfeleket, akik ilyen módon intézik bevásárlásaikat.”

„Két éven át dolgoztunk ezen egy kifejezetten erre a célra alakult fejlesztőcsapattal” – mondta Simon Dixon, a Rockar.com alapítója. „Nemcsak az autóipari kiskereskedelmi tapasztalatainkra alapoztunk, de a kiterjedt vásárlói kutatásokat és a változó kiskereskedelmi környezetet is megvizsgáltuk. A felmérésből tisztán kitűnik, hogy a vásárlók egy része félelmetesként írja le új autójának vásárlási folyamatát. A Rockar víziójaa egyszerű – biztosítani a vásárlót, hogy valóban a kiválasztott modell a megfelelő számára, amelyhez bátorítást is kap. Örülök annak, hogy a Hyundai és a Bluewater társaságában a Rockar is tagja lehet ennek az izgalmas kereskedelmi irányzatnak.”


„A Bluewatert a fejlődés, az innováció és a tapasztalat mozdítja előre” – teszi hozzá Russel Loveland, a Land Securities portfólió-kezelő igazgatója. „Ez az izgalmas új digitális üzlet ezeket egybefoglalva valami teljesen egyedit hozott létre. Azzal, hogy a Bluewatert választották ehhez a projekthez, elismerték annak vezető szerepét az iparágban.”  

Forrás: hyundaipressoffice.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei