Kérdezd Döncit – a Hyundai válaszol!


Különleges lehetőséghez jutottam nemrég, hiszen feltehetem kérdéseimet a Hyundai illetékeseinek. Én arra gondoltam viszont, hogy ezt a lehetőséget a blog olvasóival is megosztanám.

Rendszeres olvasóim bizonyára tudják, hogy tavaly decemberben eddigi Hyundai „munkásságom” elismeréseként részt vehettem a márka németországi, Offenbachban található európai központjában megtartott WRC bemutatón, valamint a WRC csapat mellett megismerkedhettem a márkát irányító legfontosabb személyekkel is.

Köztük volt az európai médiaügyekért (és köztük bloggerekért) felelős Bent Boer is, akivel akkor keveset tudtam beszélgetni. Idén nyáron azonban hivatalosan is felvettem vele a kapcsolatot, megosztottam vele ötleteimet azért, hogy a blog még érdekesebb anyagokkal bővülhessen.


Ennek köszönhetően most útjára indítottam a címben szereplő programot. Bárki, akinek van valamilyen kérdése a Hyundai márkáról, vagy a márkával kapcsolatban, a blog facebook felületén kommentként vagy üzenetben bátran megküldheti azt október 14-ig és a legjobbakat az általam írottakkal együtt megküldöm Bentnek, aki továbbítja azokat a „házon belüli” illetékesekhez.

Tehát itt az alkalom, hogy az eddig megválaszolatlan kérdésekre a leginkább illetékesektől kapjuk meg a választ. Hajrá!

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei