A Hyundai a legtöbbet díjazott autómárka Indiában


A Hyundai Motor India által piacra dobott új modelljei a 2014-15-ös időszakban eddig már több tucat díjat kaptak, így a vállalat a legtöbbet díjazott márkává vált.

A Hyundai Motor India az ország vezető autógyártója és a legnagyobb személyautó exportőre számtalan rangos díjat kapott az elmúlt időszakban olyan divatos modelljeiért, mint az Elite i20, az Xcent és a Santa Fe. Az új Elite i20 azzal, hogy megnyerte az Indiai Év Autója díjat 2015-ben, a Hyundai lett az egyetlen olyan autómárka, amely egymást követő két évben is elnyerte ezt a rangos díjat. Ez a díj is a Hyundai Motor azon törekvését szimbolizálja, amellyel az indiai vásárlóközönséget világszínvonalú termékekkel, formavilággal és élményekkel igyekszik ellátni.     

Az igyekezet kifizetődni látszik, a Hyundai ugyanis nem kevesebb, mint 32 rangos díjat kapott az ország vezető autóipari szakértőitől. A díjakat az ország prominens autóipari kiadványainak legkiválóbb zsűrije ítéli oda, amelyek között megtalálható a Top Gear, AutoCar, Motoring World, Car India, Zigwheels, Overdrive, Auto Bild, AutoX, Hindu Business Line, NDTV, EVO, Motorbeam, Vikatan Group, Flywheel és Car Dekho magazinok is. A Hyundai által a Kiválóság Évének elnevezett 2014-es esztendőben a vállalat 410 ezres értékesítési rekordot állított fel olyan új modellek bevezetésével, mint a Grand i10, az Xcent, a Santa Fe és a legutóbb bevezetett Elite i20.


„India legbefolyásosabb és legismertebb autóipari szakértői példátlanul sok díjjal és elismeréssel halmoztak el bennünket” – mondta B. S. Seo, a HMIL igazgatója. „Ezek a díjak is bizonyítják, hogy divatos termékeinket kiválónak értékelték és elfogadták, amelyek így hatalmas sikert könyvelhettek el. Szeretnénk megköszönni minden vásárlónknak, a médiának és a zsűrinek, akik a Hyundait választották a legkedveltebb indiai autómárkának. Szeretnénk 2015-ben is növekedni azzal, hogy új szegmensekbe lépünk be és továbbra is világszintű termékeket kínálunk az indiai piacon.”

Az indiai piac iránti elkötelezettség jegyében a Hyundai csupán öt hónappal az Xcent és a Santa Fe modellek bevezetése után bemutatta az Elite i20 modellt, amelyekkel növelte értékesítési volumenét és piaci részesedését is. Korábban az erős vásárlói és médiaérdeklődésének köszönhetően a Grand i10 modellt 2014-ben az Év Autójának is megválasztották. Az Elite i20 erős rajongótáborral rendelkezik, akik „Elit társaság”-ként tekintenek az autóra.                                                                                                             
A Hyundai Xcent prémium felszereltségével és stílusos formatervével nyomot hagyott a kompakt limuzinokat először választók, a feljebb lépő vásárlók között. Az Xcent modell iránt sok olyan fiatal család érdeklődik, akik India kisebb, vagy nagyobb városiban élnek.  

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését