Megépült a Hyundai első új szalonja Angliában


A Hyundai Motor UK büszkén mutatta be első olyan új típusú autószalonját, amely már a vállalat új Globális Kereskedőtér Identitás (GDSI) irányelvei alapján épült fel.

A vállalat új globális kereskedelmi arculata a vállalat járműveinek fejlett formavilágához és minőségéhez igazodik és elvezeti a kereskedőhálózatot a márka fejlődésének következő fázisához. A Hyundai által nyújtott kiemelkedő vásárlói szolgáltatásaiért megfogalmazott elkötelezettségének kihangsúlyozására az új arculat sokkal több egy hagyományos autókereskedésnél. Az új kereskedések nyílt tereket, modern berendezéseket kombinálnak a legújabb technológiákkal azért, hogy fokozottabb vásárlói élményt nyújtsanak.     


A GDSI irányelvei szerint a végeredmény egy olyan épület, ahol széles körben használnak fel üveget, prémium kerámialapokat, letisztult és kifinomult bútorokat és persze legfontosabb elemként merész külső feliratokat. Ezen külső jelzések mellett az új kereskedőházak bronz külső színvilágot viselnek, amelyek könnyen megkülönböztethetővé teszik őket.   


„Az új GDSI képviseletekkel a Hyundai nemcsak egy olyan teret biztosít, ahol ügyfelei autót vehetnek, vagy szolgáltatásokat vehetnek igénybe, hanem ugyanitt a Hyundai márka személyes élményeivel is gazdagodhatnak” – mondta Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója. „Meleg, modern és prémium színvilágával az új arculat jó alapot teremt, hogy a márka további eladási növekedéséhez méltó kiváló vevőszolgálati tevékenységet végezhessünk.”


Összességében eddig 14 kereskedés kapott új arculatot az Egyesült Királyságban, de a következő hónapok során, egészen 2017 végéig lassanként az összes márkakereskedés magára ölti a GDSI által előírt modellt. A Hyundai világszerte működő mintegy 6 ezer kereskedése várhatóan 2018-ig alakul át teljes egészében.


A most bemutatott Vantage Hyundai Stockport kereskedés a legújabbként mutatta be új megjelenését. „Nagyon büszkék vagyunk az új arculatunkra, amely a Vantage Stockport ékessége. Az új megjelenés azt a minőséget és szakértelmet példázza, amelyet célunk szerint mi nyújtunk majd minden ügyfelünknek és amely a Hyundai élményt a következő sszintre emeli” – mondta Paul Sharp, a kereskedés vezetője.

Forrás: hyundaipressoffice.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését