Megépült a Hyundai első új szalonja Angliában
A Hyundai Motor UK büszkén mutatta be első olyan új típusú
autószalonját, amely már a vállalat új Globális Kereskedőtér Identitás (GDSI)
irányelvei alapján épült fel.
A vállalat új globális kereskedelmi arculata a vállalat
járműveinek fejlett formavilágához és minőségéhez igazodik és elvezeti a kereskedőhálózatot
a márka fejlődésének következő fázisához. A Hyundai által nyújtott kiemelkedő
vásárlói szolgáltatásaiért megfogalmazott elkötelezettségének kihangsúlyozására
az új arculat sokkal több egy hagyományos autókereskedésnél. Az új kereskedések
nyílt tereket, modern berendezéseket kombinálnak a legújabb technológiákkal
azért, hogy fokozottabb vásárlói élményt nyújtsanak.
A GDSI irányelvei szerint a végeredmény egy olyan épület,
ahol széles körben használnak fel üveget, prémium kerámialapokat, letisztult és
kifinomult bútorokat és persze legfontosabb elemként merész külső feliratokat. Ezen
külső jelzések mellett az új kereskedőházak bronz külső színvilágot viselnek,
amelyek könnyen megkülönböztethetővé teszik őket.
„Az új GDSI képviseletekkel a Hyundai nemcsak egy olyan
teret biztosít, ahol ügyfelei autót vehetnek, vagy szolgáltatásokat vehetnek
igénybe, hanem ugyanitt a Hyundai márka személyes élményeivel is gazdagodhatnak”
– mondta Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója. „Meleg,
modern és prémium színvilágával az új arculat jó alapot teremt, hogy a márka
további eladási növekedéséhez méltó kiváló vevőszolgálati tevékenységet
végezhessünk.”
Összességében eddig 14 kereskedés kapott új arculatot az
Egyesült Királyságban, de a következő hónapok során, egészen 2017 végéig
lassanként az összes márkakereskedés magára ölti a GDSI által előírt modellt. A
Hyundai világszerte működő mintegy 6 ezer kereskedése várhatóan 2018-ig alakul
át teljes egészében.
A most bemutatott Vantage Hyundai Stockport kereskedés a
legújabbként mutatta be új megjelenését. „Nagyon büszkék vagyunk az új
arculatunkra, amely a Vantage Stockport ékessége. Az új megjelenés azt a
minőséget és szakértelmet példázza, amelyet célunk szerint mi nyújtunk majd
minden ügyfelünknek és amely a Hyundai élményt a következő sszintre emeli” –
mondta Paul Sharp, a kereskedés vezetője.
Forrás: hyundaipressoffice.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!